Teraz jest środa, 20 czerwca 2018, 09:32

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Kamera do kręcenia w pomieszczeniach - prośba o pomoc 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kamera do kręcenia w pomieszczeniach - prośba o pomoc
Witajcie

Jestem początkującym forumowiczem, dlatego na wstępie chciałby Was wszystkich serdecznie pozdrowić - Witajcie :)

Piszę w pewnej kwestii, która poza rozwiązaniem mojego problemu jest bardzo pilna, gdyż do poniedziałku rana muszę podjąć decyzję w związku z kamerką.

Otóż postanowiłem kupić sobie kamerę cyfrową z HD do kwoty max 1500zł. Aż tak bardzo nie znam się na tych produktach, więc zaufałem sprzedawcy w sklepie..., co okazało się błędem... ;/