Teraz jest sobota, 17 listopada 2018, 09:09

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Panasonic HDC i TM - czym się różnią? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Panasonic HDC i TM - czym się różnią?
Jestem nowy i od razu zdezorientowany... Czym do cholery różnią się te kamery panasonic?
- HDC-SD700
- HDC-SD800
- HDC-SD900
- HDC-TM700
- HDC TM900
- HDC-SDT750

Szukam czegoś w granicach 3000 zł do zabawy z filmowaniem. Jestem zupełnie zielony, ale trochę poczytałem o tym i tamtym. Nie chcę żadnych kaset, mini płyt, tylko albo dysk albo karta. Zależy mi na manualnym ustawianiu ostrości, jasności, stabilizacji obrazu ( dobrej jakości filmach nawet nie wspominam). Najbardziej skłaniam się ku SDT750, bez tego obiektywu 3D.

Proszę o pomoc.

piątek, 22 kwietnia 2011, 22:20
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Panasonic HDC i TM - czym się różnią?
http://camcorder-test.slashcam.com/compare.html :D
osobiście używam Panasonica SD900 tylko na karty ,ustawienia manualne są
obraz bardzo ładny

sobota, 23 kwietnia 2011, 10:10
Nowy
Nowy

Hm a dlaczego wziąłeś akurat SD900 a nie np.700? przecież to prawie to samo z tego co się na razie orientuję.

sobota, 23 kwietnia 2011, 21:45
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

prawie to samo ale są male róznice -nie wiem jak w 700 ale w 900 jest np.
przydatna funkcja nagrywania PRE-REC która umożliwia rozpoczęcie nagrywania obrazu i dźwięku około 3 sekund przed naciśnięciem przycisku nagrywania

sobota, 23 kwietnia 2011, 22:20
Nowy
Nowy

Witam,