Teraz jest sobota, 17 listopada 2018, 15:15

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
 Pytanie o Canon HV30 – proszę o pomoc 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Pytanie o Canon HV30 – proszę o pomoc
Witam.
Na wstępie zaznaczę, że jestem początkujący jeśli chodzi o pracę z kamerami. Od ponad 2 lat zajmuję się fotografią, teraz chciałbym moje umiejętności fotograficzne przenieść na ruchomy obraz. Parę dni temu stałem się posiadaczem kamery Canon HV30 VIXIA, czy szczęśliwym to się okaże. W związku z tym mam kilka pytań do osób, które mogą udzielić mi odpowiedzi.
Czy jest jakaś instrukcja obsługi w języku polskim do mojego modelu, bądź też poprzednika lub następcy ?
Wyjaśnię może w jakim celu mam zamiar wykorzystywać kamerę. Zajmuję się również realizacją dźwięku i przy pomocy kamery chcę kręcić klipy, nie będzie to moja jedyna kamera, a pomocnicza. Jako główną kamerę będę wykorzystywał lustro Canon 5D Mark II, ponieważ szkła, które mam do dadzą mi większą swobodę pracy i chyba jednak lepszą jakość niż to co oferuje HV30. O co mi chodzi ? Chciałbym aby obraz zarejestrowany z HV30 nie odstawał za bardzo od C5DmkII i tu chciałbym się poradzić Was bo na tą chwilę jeszcze bardzo mało wiem na temat mojego nowego nabytku.
Nie wiem czy mi się to uda, finalnie chciałbym osiągnąć jakość obrazu, może choć w jakimś stopniu jak na klipie Lady Gaga – Telephone. Zaznaczę, że o oświetlenie nie ma co się martwić bo dysponuję sporym zapleczem oświetlenia stałego o temperaturze 5500K.
Powracając do HV30.
Czy kasety na które jest rejestrowany materiał mają jakieś swoje parametry, że np firma xxx produkuje dobre ale firma yyy robi najlepsze i warto tylko w takie inwestować ? Jeśli tak to proszę o podanie w jakie kasety najlepiej się zaopatrzyć.
Jaką żywotność mają te kasety ? ile razy można nagrać na jedną kasetę godzin materiału aby nie było strat na jakości ?