Teraz jest piątek, 20 lipca 2018, 19:56

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
 Aparat do kręcenia filmów 1080 Full HD 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Aparat do kręcenia filmów 1080 Full HD
Witam

Jestem laikiem jeżeli chodzi o wiedzę na temat sprzętu, moja stara kamera Sony DCR 33SX jest już nie wystarczająca. Chciałem zakupić jakąś kamerę wideo i najbardziej spodobała mi się Panasonic HDC - HS900. Mimo wysokiej ceny chiałem ją mieć, jednak ogladając porównania na youtube natknołem się na aparat Sony Cyber-shot DSC-HX100V który kręcie tak samo albo i lepiej a kosztuje znacznie mniej. Kolejnym ciekawym aparatem jest Nikon P-500.

Dlatego też prosił bym o porade co lepiej zakupić. Nadrzędną funkcją będzie kręcenie filmów, obiekty kręcone będą w ruchu. Ciekawi mnie jeszcze ponieważ nie mogę tego znaleść, czy te aparaty mają jakieś czasowe ograniczniki jak to miały starsze model że na przykład kręcą 5 minut a później trzeba od nowa uruchamiać kręcenie.

Ewentualnie może ktoś poleci coś lepszego albo może ma informację o pojawieniu się jakiejś nowości na rynku na którą warto poczekać.

Pozdrawiam

piątek, 27 stycznia 2012, 22:49
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Post Re: Aparat do kręcenia filmów 1080 Full HD
Panasonic HDC - HS900.
Jakbyś chciał to mogę ci odsprzedać model Panasonic hdc-sd 700 .
Matryca w tym modelu jest ta sama a to najważniejsze .Modele te różnią się miedzy sobą tylko kilkoma małymi szczegółami (kosmetyczne) .Obrazek zarówno z jednej jak i drugiej ten sam. Do kamery dorzucę druga oryginalna baterie panasonica
http://www.ceneo.pl/662063
Kamera ma 1 rok i jest jeszcze na gwarancji .Kupilem ja w angielskim sklepie ,wiec nie ma polskiego menu . Za całość chce 2100zl bez możliwości negocjacji ceny .Oczywiście wszystko sprawne w 100%

sobota, 28 stycznia 2012, 00:00
Nowy
Nowy