Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 03:56




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 SONY TRV75E 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post SONY TRV75E
Czy ktoś zna kamerę SONY TRV75E i czy dobra byłaby do pracy przy kręceniu wesel.
Dzięki za odpowiedzi


piątek, 12 września 2003, 17:05
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: poniedziałek, 31 marca 2003, 22:15
Posty: 134
Lokalizacja: Łódź
Post 
Ta kamera jest za cienka do tego rodzaju pracy, mim dosyć wysokiej ceny. Kolego przeglądajc forum,ale dokładnie dojdzisz sam do takiego wniosku.


niedziela, 14 września 2003, 18:28
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Zbyt wielkie uproszczenie
Witam

Wypowiedź poprzednika jest dla mnie i zapewne dla wielu użytkowników tego forum zbyt wielkim uproszczeniem - i zapewne nie jest prawdą.

Wielu uczestników forum wypowiadało się już na temat kręcenia wesel kamerami mini DV - słabszymi jakościowo - w stosunku do Canona XLS i Sony VX2000.

Wynika z nich , iż dysponując już kamerą w formacie Digital 8 można nakręcić bardzo dobry materiał. Zależy to przede wszystkim od umiejętności operatora, a zdecydowanie mniej od kamery.

Reasunując jeżeli ma się dobre przygotowanie i wie jak się powinno kręcić wesela - kamera Sony TRV 75E - może być dobrym wyborem - szczególnie jeżeli kogoś nie stać na w/w drogie modele.

Sugeruję zatem dokładnie przejrzeć opinie osób, które się tym zajmują profesjonalnie lub tez traktują to jako dodatkowe źróło zarobku. Opinie te sa w innym bloku tematycznym (podpowiedź dla nie wtajemniczonych).

Pozdrawiam
Irek


poniedziałek, 15 września 2003, 12:13
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
popieram wypowiedz irka. przyjeto w polsce pewne stereotypy ktore funkcjonuja wsrod ludzi, mianowicie sprzet swiadczy o profesjonalizmie i takie podejscie jest klienta jak i osob filmujacych. kiedys pisalem jak to ludzie super zdolni na badziewiarskim sprzecie robia cuda i jak to pseudo profesjonale niszcza rynek realizacji filmow video mimo wysokiej klasy sprzetu. realizacja filmu video musi byc we krwi - jezeli ktos ma zdolnosci w tej materii to w kazdych warunkach potrafi wydobyc esencje zastanej sytuacji a poprzez odpowiednie ujecia i montaz stwozyc bardzo ciekawe dzielo. ogladalem sporo dziel na roznym sprzecie gdzie tylko nieliczne spelnialy normy pozytywnego odbioru. ciekawe jest to ze tresc czesto bierze gore nad jakoscia.

pozdrawiam
FStyl


poniedziałek, 15 września 2003, 13:46
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Dziękuję za opinię i proszę o więcej. Zdecydowałem się na poruszenie tego tematu ponieważ przeczytałem dużo postów dotyczących sprzętu. Oczywiście że od sprzętu pewnie też zależy jakość nakręconego materiału. Ale napewno Ci którzy kręcą od dłuższego czasu dawniej nie kręcili na XM2 czy VX2000, niektórzy kręcili na gorszych niż SONY TRV75E i materiał był. Mnie chodzi o to czy taką kamerą da się zrobić przyzwoity materiał z którego będę zadowolony od strony technicznej. Kamera ta nie jest najtańszą, ma ponad 2 MG pixele- jeśli to oczywiście do czegoś się przyda. Jasne że ma dużo wad ale tak naprawdę w każdej coś jest nie tak. Znajomy kręci na Canonie MX2 i oczywiście chwali i od strony technicznej wesela są ekstra ale np. ma nieraz problemy z dźwiękiem i teraz chce dokupić zewnętrzny mikrofon.
On oczywiście doradza kupić Canona ale jako początkujący nie mam tele pieniędzy żeby od razu kupić sprzęt z najwyższej pułki. Nawet TRV75E nie należy do najtańszych a jeszce trzeba kupić osprzęt. Pytanie moje bardziej dotyczy czy ta kamera nadaje się do kręcenia wesel czy też nie.


poniedziałek, 15 września 2003, 14:40
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
dobre narzedzie w zlych rekach tez jest nic wart. osobiscie tego modelu nie mialem w rekach, ale kilka uwag - dotycza ujec w extremalnych warunkach oswietleniowych - musisz miec mozliwosc recznej regulacji czulosci bo automatyka w trudnych warunkach to zguba dla filmujacego. zeby film nabral bardziej profesjonalnego wygladu musi blokowac czulosc kamery wczesniej analizujac co ma byc motywem przewodnim rejestrowanego ujecia, kamery jednoprzetwornikowe sa idealne do warunkow dobrego naswietlenia ale przy slabym poziomie oswietlenia maja tendencje do zamrowienia obrazu i tutaj przegrywaja z kamerkami 3ccd. podobna sprawa jest z dzwiekiem gdzie glosna muzyka jest zgubna dla kamer bez recznej regulacji czulosci mikrofonu i wymaga sporo doswiadczenia zeby dzwiek zarejestrowac poprawnie i tu tez przewage maja te modele kamer w ktorych mozna regulowac poziom rejestrowanego dzwieku. ale wykladow na te tematy nie bede tu przedstawiac, wiem ze lepsza szkola bedzie kamera bardziej amatorska dlatego ze zmusi do kombinowania nad swiatlem i dzwiekiem co barzo owocuje a nie rozleniwia.

pozdrowionka
FStyl


poniedziałek, 15 września 2003, 15:08
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL