Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 06:20




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Kamera Sony PWM EX 1R 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: piątek, 27 sierpnia 2010, 17:40
Posty: 61
Post Kamera Sony PWM EX 1R
Witam
Mam kamerę jak w tytule. W gniazdach XLR CH 1 wkładając jeden wtyk XLR-wy z przewodu mikrofonowego grają mi dwa kanały L i R. Wkładając ten sam wtyk w gniazd CH 2 nie działa nic. Czy to znaczy ,że jedno gniazdo XLR jest już stereo. Jesli tak to czym jest drugie dodatkowe gniazdo XLR ?


poniedziałek, 23 lipca 2012, 12:14
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
Musisz to sobie poustawiac, instrukcja st 53/54. Sorki ale nie mam po PL.


Załączniki:
2.JPG
2.JPG [ 120.15 | Przeglądane 117 razy ]
1.JPG
1.JPG [ 111.17 | Przeglądane 86 razy ]
wtorek, 24 lipca 2012, 11:56
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
Ups, to raczej bedzie to:


Załączniki:
3.JPG
3.JPG [ 116.57 | Przeglądane 119 razy ]
4.JPG
4.JPG [ 95.85 | Przeglądane 83 razy ]
wtorek, 24 lipca 2012, 12:06
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: piątek, 27 sierpnia 2010, 17:40
Posty: 61
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
Wielkie dzięki


wtorek, 24 lipca 2012, 13:18
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 29 sierpnia 2005, 11:38
Posty: 207
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
Ja to się dziwie, że ludzie kupują sprzęt i nie zaczynają od czytania instrukcji. Ale w sumie po to jest forum - dla leniwych lub dociekliwych. U mnie jet tak: Oprócz tego co podano wyżej w instrukcji - Mikrofon dodatkowy CH-1 przelączone na mic+48V, CH2 - sennheiser - również tak samo. Natomiast z tyłu kamery przełączniki SELECT AUDIO mam na manual a AUDIO IN na ext. Przy takim ustawieniu omijam wbudowany mikrofon kamery, na jednym kanale mam dzwiek z zewnetrznego a na drugim z mikroportu. Odradzam automat - lepiej dobrze ustawić dźwięk recznie - uniknie się dziwnego czasami "obcinania" poziomu dźwięku... Jak potrzebujesz dodatkowych porad to wal śmiało :)
pozdrawiam

_________________
"Kameruję" kamerami, "aparatuję" aparatami i "komputeruję" komputerem... :)


wtorek, 24 lipca 2012, 13:34
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
mcx napisał(a):
Jak potrzebujesz dodatkowych porad to wal śmiało

No to wale :mrgreen: tym razem ja sie podlacze do pytania. Widze ze masz podobny zestaw jak moj a moze nawet taki sam. Ja mam EX1r + Rode NT55 + Senka ew 100 G3 Series-tego senka jeszcze nie zdazylem uzyc bo dopiero co kupiony. Nie doszedlem jeszcze do ladu z ustawianiem poziomow audio dla tego jesli bylbys na tyle mily i podzielil sie ze mna swymi pomyslami na ustawienia w kosciele i na sali byloby ekstra. Napisalbym ci swoje nastawy,ale na nic by ci sie to zdalo bo sam dopiero zaczynam i robie mase bledow, wiec staram sie odzywac tylko wtedy kiedy jestem w miare pewny co do slusznosci swoich teorii. Na ostatnim weselu na przyklad spanikowalem(to z braku czasu na eksperymenty w domu) i ustawilem audio na auto na sali. Co jak wspomniales poskutkowalo sporym splaszczeniem sygnalu. Na doklatke zapomnialem wylaczyc lo-passfilter (redukcja wiatru w EX1r a nie na mikrofonie) przez co stracilem prawie calkowicie basy w muzyce. Chociaz przez nalozony filtr lp dzwiek tak nie papuje a basy odzyskalem troche na EQ i Compresor ale to paranoja jakas wiec lepiej zeby nikt o zdrowych zmyslach (szczegolnie sluchu) tego nie czytal :mrgreen: Wiec jesli masz jakis patent nastaw poziom wejscia external mic od Senka i na obudowie EX1r jak i na samym senku transmiter i odbiornik, czy na shotguna , do kosciola i na sale to byloby ekstremalnie milo poczytac. Mozesz mnie nazwac tym leniwym :D ale jest tyle problemow z tym kamerowaniem :? , sam wiesz, a moze nalezysz do tej grupy ludzi ktorzy czasem dziela sie informacjami z innymi a nie pisza tylko "google nie boli" i takie tam. To warto zrobic moim zdaniem (moge sie mylic) to ustawic wszystko na manual + zapiac na wszysko limiter, (nie mylic z auto) i nagrywac oddzielnie na kazdy z 2 kanalow na EX1r (jesli shotgun +senek) bo jesli sam senek lub shotgun + wewnetrzny w EX1, to senek lub shotgun na jeden kanal + suma 2 mic wewnetrznych z EX1r na drugi kanal.Odsluch oddziennie na kazde ucho jeden kanal. Tylko jakie nastawy tego wszystkiego (oprocz manual + limiter na wszystkim -moim zdaniem oczywiscie). A i redukcja wiatru wylaczona oczywiscie :mrgreen: tylko nie zapomiec nabic szczura na badyl. Na tym moja wiedza w tej kwestji sie konczy za jakies 2 tyg zaczne eksperymenty z senkiem ale przyznam ze mala pomoc bardzo by sie przydala.
Pozdrawiam wszystkich leniuchow i dociekliwych, bo kto podjalby sie ustalic konkretna granice pomiedzy jednymi a drugimi :D


wtorek, 24 lipca 2012, 18:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 lutego 2005, 23:40
Posty: 1160
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
jak chcesz miec audio z ex1r to kanały na manual, limiter na off, separacja kanałów, pokretła ustawiasz na 0 a poziom sygnału regulujesz z menu audio.
Jak właczysz limiter zacznie ciac od - 6db.
Tak w wielkim skrócie. Najlepsze testy wychodza jak wezmiesz kamere na stół i zaczniesz podpinac sygnały, stanie sie wszytsko jasne i klarowne. wkuwac na pałke a nie rozumieć do czego słuzy dana opcja, pokretło czy przycisk, bedzie skutkowało tym ze na imprezie polegniesz.
Mikrofon wbudowany to ma brzmienie jak z taniej chinskiej zabawki wiec wcale o nim nie pisze bo wstyd ze takie cos jest w obudowie, równie dobrze mogłyby byc zaslepki.


Ostatnio edytowano środa, 25 lipca 2012, 10:04 przez kamitomi, łącznie edytowano 1 raz

wtorek, 24 lipca 2012, 22:56
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
Wielkie Dzieki za info. Kamitomi :!:
Wiem ze limiter lapie strasznie nisko, zapinalem go bo wolalem miec plasko niz przester, marna pociecha ale na poczatek dla bezpieczenstwa jakos szlo wytrzymac. Oczywiscie na boku mam H4n, gdybym go nie mial pewnie wczesniej zabralbym sie za eksperymenty z ustawieniami audio w EX1r. Ustawienia do kosciola czy domu jakos mozna przetestowac, gorzej z ustawieniami na sali tanecznej- ciezko zasymulowac warunki :?
A troche kiepsko u mnie z czasem zeby sie wybrac do jakiegos pubu czy cos i ponagrywac.
Dzieki jeszcze raz, jakby jeszcze ktos mial pomysl na senka byloby fajnie.
Pozdrawiam


środa, 25 lipca 2012, 01:51
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: piątek, 27 sierpnia 2010, 17:40
Posty: 61
Post Re: Kamera Sony PWM EX 1R
Witam
Po urlopie chciałem wrócić do wątku fonia w PMW EX1R.
Masz rację ,że powinno się zacząć od instrukcji obsługi, ale jeśli instrukcja ma 162 strony , a wczesniej "jechało się na VX 2000 i fonię jedynie regulowałem w programie to ciężko szybko się zorientować.
Mam w związku z tym pytanie. Jaki dobry mikrofon i transmiter oraz do niego jakiś mikrofon bezprzewodowy( do wywiadów) . Pozdrawiam


czwartek, 9 sierpnia 2012, 19:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL