Teraz jest piątek, 19 października 2018, 06:47

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Dobór sprzętu dla filmowca bez doświadczenia 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Dobór sprzętu dla filmowca bez doświadczenia
Witam, to mój pierwszy post na tym forum więc kłaniam się w pas i z niskimi ukłonami prosiłbym was o pomoc.
Jestem filmowcem-amatorem. Póki co moje doświadczenie z filmami rozgrywa się na przestrzeni machinimy i środków przekazu, a także zarysu fabuły, środków stylistycznych i tym podobnych barwnych dodatków, nie ujmując nic post produkcji. Jednak w sprzęcie to ja jestem kompletny laik. Zero absolutne i dno kompletne. Za każdym razem kiedy wchodzimy do sklepu z kamerami, obiektywami i lustrzankami, dochodzę do smutnego wniosku że nie wiem czego ja chcę. Moje oczekiwania dotyczące kamery/lustrzanki/czegokolwiek są proste - ma się tym da filmować filmy krótko i średniometrażowe z lekkim filmlookiem, teledyski, fabularne, może dokument też dojdzie i sport. Do wesel nic nie mam, za dużo ludzi w tym siedzi, aczkolwiek gdy głód przyciśnie to pewnie i to będę musiał robić - tak to bywa.
Nie wiem co jeszcze miałbym napisać, nie podaje ceny minimalnej bo najpierw możnaby dać coś ze sfer wyższych co by odpowiadało (pomijając kamery REDopodobne, bo to jest faktycznie kosmos i nie ta liga), a potem stopniowo niżej nie tracąc zbytnio na jakości.
W sumie dodam jeszcze że moimi idolami w sprawie filmowania są Andrew Kramer (którego nazywam Andrzejem Kranówą :p ) i Freedie Wong, którego przedstawiać chyba nie trzeba.
Pozdrawiam wszystkich bywalców tego forum i cały w nerwach czekam na pierwsze efekty i posty w tej sprawie.
Cheers :)

wtorek, 3 września 2013, 23:01
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Dobór sprzętu dla filmowca bez doświadczenia
Sprzętu jest "kupa". Wszystko zależy od preferencji i zasobności portfela.
Canon
- 5D mkII/III, 6D, 550D wzwyż, 70D, C100,
Sony nex FS 100/700, VG 10 i odmiany.