Teraz jest piątek, 16 listopada 2018, 11:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 co do win2000 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post co do win2000
witam !
wczoraj otrzymałem porade co do zmiany systemu z win98 do 2000 i przyznam sie szczerze, że nie miałem jeszcze kontaktu z tym systemem i mam pare pytań, gdyby ktoś był na tyle cierpliwy i w jasny sposób odpowiedzial na moje pytania bede dozgonnie wdzięczny:

1. jak zdobyć win2000 gdyż nikt z moich znajomych nie posiada instalki
2. w win98 używałem czesto ghosta - system czasem sie sypie a odtworzenie go zajmuje tylko 4 minuty a jak bedzie pod 2000 przeciez nie ma dosa
3. moje parametry komputera s a chyba niewystarczające nie znam się za bardzo wiec podam troche danych moze mi coś doradzicie
1000mghz Pentium Model 7 Stepping 0 duron, 128 sdram, 40 gb hd seagate, geaforceII 32ram MM200
z góry dziekuje za info!

piątek, 10 października 2003, 12:39
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
dodam jeszcze, że nie posiadam jeszcze karty FW i mam zapytanie jaki najlepiej model wybrac za niewysoka cene

piątek, 10 października 2003, 12:54
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

piątek, 10 października 2003, 13:23
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jedyny pożytek z WIN 2000 to mozliwość założenia partycji NTFS.
I tyle.
Jeżeli bawisz się w edycję wideo i korzystasz z programów nie dostarczonych razem z kartą do przechwytywania video to nie polecam win 2000.
A zjajdziesz go pewnie na emule

piątek, 10 października 2003, 13:35
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
dzięki , wiec jaki system jest najbardziej optymalny? Bo faktycznie chce korzystac z ulead media, pinnacle albo ulead video

piątek, 10 października 2003, 13:39
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
bo jesli moge zostac przy 98 to OK tylko jakim programem scalę później film jesli podziele go na kilka cześci

piątek, 10 października 2003, 13:40
Stały bywalec
Stały bywalec