Teraz jest środa, 15 sierpnia 2018, 19:24

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Sony czy canon? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Sony czy canon?
Od roku ma panasonica NVMX300.Nie jestem profesjonalistą ale kamera ta nie spełnia moich oczekiwań.Po pierwsze to jakość obrazu-jest dobra ale wolałbym lepszą.Po drugie to obiektyw-często brakuje mi szerokiego pola do ujęć z bliska i tele do ujęć z daleka. Chcę teraz kupić nową kamerę i zastanawiam sie nad dwoma modelami:
1.Canon XL1 ze względu na wymienną optykę
2.Sony DSR-PD150 ze względu na jakość obrazu
Na początku myślałem o becie ale nie ma małych
Co byście mi poradzili?Dodam, że zależy mi na tym żeby kamera nie była za duża, bo często zabieram ją w teren.

środa, 15 października 2003, 12:24
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Na pewno SONY. Tylko weź już PD 170, bo właśnie się pojawiła i jest jeszcze bardziej czuła niż PD 150

środa, 15 października 2003, 12:39
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post odpowiedż
jeszcze sie pytacie oczywiście że Sony
Ta kamerka jest jak naga blondynka
Spełnia wszystkie wymagania
Naprawde OKA

środa, 15 października 2003, 15:07
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Sony wcale nie jest aż tak rewelacyjna /170 tką nie pracowałem/ natomiast odradzam Canona.

środa, 15 października 2003, 15:43
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post sony czy canon?
Co nowego wprowadza sony w modelu pd170?I dlaczzego tak odradzacie canona?Mam też pytanie o nakładki wild do sony.Czy to prawda(tak napisali na forum gazeta.pl) że standardowo obiektyw sony w przeliczeniu na optykę aparatu fotograficznego tj 35mm a po nałożeniu konwertera 25mm.Zależy mi na wymiennej optyce(dllatego zapytałem o canon) bo często przeszkodą w filmowaniu jest dla mnie odległość.Czasami za daleko czasami za blisko.Ale jeżeli wszyscy uważają że sony ma o wiele lepszy obraz to wybieram sony lecz jeżeli różnica jest minimalna to może canon?

pozdrawiam

środa, 15 października 2003, 22:25
Aktywny bywalec