Teraz jest niedziela, 19 sierpnia 2018, 18:12

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Pomoc w doborze mikrofonu 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Pomoc w doborze mikrofonu
Witam, jestem początkująca i potrzebuję mikrofon do mojej kamery - Canon Lergia HF s100. Kupuję go konkretnie do nagrania ślubu i wesela, ale będzie mi także potrzebny później do nagrywania krótkich wywiadów czy dokumentów. W trakcie ślubu najważniejsze jest by dobrze nagrał to co mówi ksiądz nawet z dalszej odległości, a w trakcie wesela głównie to co ktoś będzie mówił do mikrofonu, na muzyce kapeli aż tak mi nie zależy bo będę pewnie głównie podkładała inną. Mam na oku http://allegro.pl/aputure-v-mic-d1-mikr ... 10456.html Nie jest za drogi i wydaję się dobry, ale zastanawia mnie czy lepiej zainwestować trochę więcej i kupić http://allegro.pl/mikrofon-kierunkowy-p ... 75134.html , czy nie ma między nimi takie różnicy? A może mam zwrócić na coś konkretnego uwagę? Proszę o pomoc doświadczonych :)

niedziela, 7 czerwca 2015, 14:35
Nowy
Nowy

Post Re: Pomoc w doborze mikrofonu
Z tych dwóch mikrofonów według specyfikacji ten pierwszy jest troszkę lepszy, jest bardziej czuły. Posiada wtyk jack i można go wpiąć bezpośrednio do wspomnianej kamery.
Co do ogólnej jakości to się nie wypowiem bo nie znam tych firm. Na ebay'u UK kosztuje jakieś 250PLN. Natomiast mogę z doświadczenia powiedzieć, że im dalej od źródła dźwięku tym gorzej. Było to już wiele razy na forum omawiane jak nagrać dobrze dźwięk w kościele. Jedną z opcji jest rejestrator nagrywajacy bezpośrednio z głośnika co daje dobrze nagrany dźwięk bez efektu studni lub zmiany poziomu nagranego dźwięku, co dzieje się w przypadku, gdy źródło dźwięku znajdzie się z boku lub tyłu kamery.
Pozdrawiam.

wtorek, 9 czerwca 2015, 03:29
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Re: Pomoc w doborze mikrofonu
Podpisuję się pod poprzednikiem. Chyba najpewniejszym wyjściem byłby rejestrator.