Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 05:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Kamera do nagrywania wykonań muzycznych 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Kamera do nagrywania wykonań muzycznych
Szanowni Państwo,
Jestem nauczycielem gry na instrumentach klawiszowych i chciałbym poradzić się w sprawie zakupu kamery do rejestracji wykonań. Myślę, że powinna to być kamera z obiektywem szerokokątnym, o ponadprzeciętnych możliwościach rejestracji dźwięku, z zapisem obrazu na karcie pamięci. Zamierzam używać tej kamery na statywie nad instrumentem, ale również korzystać z niej "z ręki" - stąd konieczna stabilizacja obrazu. Zależy mi na małej wadze, prostocie obsługi i niewygórowanej cenie sprzętu - zastanawiam się, czy nie wystarczyłby odpowiedni aparat fotograficzny z funkcją nagrywania filmów.
Czy jesteście w stanie polecić mi jakiś konkretny model spełniający moje potrzeby?
Z góry dziękuję za pomoc w wyborze odpowiedniego video sprzętu.

piątek, 10 lipca 2015, 07:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Kamera do nagrywania wykonań muzycznych
Żadna kamera nie zastąpi Ci w tym wypadku rejestratora dzwięku. Zatem lepiej kupić tego typu urzadzenie - obecnie na rynku jest wybór i za rozsądną cenę jak na swoje możliwości.

piątek, 10 lipca 2015, 09:33
Nowy
Nowy

Oczywiście, że posiadam odpowiedni interfejs audio, pełniący rolę zewnętrznej karty dźwiękowej do laptopa. Jednak mi chodzi o nagrywanie obrazu i dźwięku.
Czy ktoś obeznany w temacie, mógłby autorytatywnie polecić jakiś sprzęt, odpowiedni do tego typu zastosowań?

piątek, 10 lipca 2015, 11:56
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec