Teraz jest czwartek, 13 grudnia 2018, 04:24

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Budżetowy Teledysk. 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Budżetowy Teledysk.
Hej jestem muzykiem i chciałbym nakręcić budżetowy teledysk, ze względu na słabą sytuacje finansową.Sporo czytam forum i wiem ,że sporo osób na tym forum posiada świetną wiedzę odnośnie filmowania.Mój budżet to niestety zaledwie 1400 zł maks!!...Sporo czytam,oglądam filmiki i tak się zastanawiam nad sprzętem używanym- Sony Nex 5n ,Canon 600D,Nikon D3300 + Adapter m42 +obiektyw stary HELIOS 44-2 58mm f2..

Interesuje mnie ostrzenie ręczne ponieważ w przeszłości głównie z tym miałem styczność i wiem ,że w tym przedziale cenowym autofokus to pomyłka.Interesuje mnie też głębia ostrości która nada tajemniczości i lekkie zwolnienie obrazu.Muzyka ma wolne tempo a taki efekt będzie się fajnie komponował typu nieco wolniejsze kroki.

Z góry serdecznie dziękuje za wszelkie wskazówki.

niedziela, 8 maja 2016, 16:24
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Budżetowy Teledysk.
chcesz zapłacić za zrobienie teledysku 1400 ? czy kupić sprzęt za 1400 żeby sam go nakręcić ?

niedziela, 8 maja 2016, 20:06
Bywalec
Bywalec

Kupić używany budżetowy sprzęt do 1500 zł i sami nakręcimy siebie.Tylko bardzo ciężko uzyskać na ten temat konkretniejszą odpowiedź bo i na innych forum pytam i 0 odpowiedzi ;p..

Zastanawiam się nad canon 550d +obiektyw heliosa,Sony nex 5 N ...Myślałem też o nikon d3300 ,tylko słabe kolory w porównaniu do canona.

niedziela, 8 maja 2016, 20:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec