Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 17:09

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Brak nagranego materiału na kasetce miniDV 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Brak nagranego materiału na kasetce miniDV
Witam, wiem że prawdopodobnie popełniłem karygodny błąd, ale jestem amatorem i nie wiedziałem że tak to się może skończyć..

Chodzi o to, że mam kamerkę SONY HDR-HC5E na kasety miniDV (już około 9 lat). Nagrywałem ostatnio pewną uroczystość, oczywiście niezarobkowo, tylko po koleżeńsku i nie miałem wolnych kaset, co więcej nigdzie w mieście (małym) nie mogłem ich już dostać, jedynie taki kamerzysta dał mi swoje raz nagrane kasetki(Panasonic). Ucieszony faktem, że dostałem je za darmo i że są 80 minutowe nagrałem na nie to wydarzenie (wcześniej nagrywałem na kasetki ponad 5 razy więc nie spodziewałem się problemów kiedy tamte były nagrane tylko raz). Sprawdziłem je nawet w domu nagrywając 5 minut i odtwarzając i wszystko było w porządku.

Niestety okazuje się że moje nagranie przeplata się z poprzednim nagraniem które było na tej kasetce. Dodam jeszcze kilka szczegółów technicznych:
- poprzednie nagranie było w DV SP a moje w HDV
- poprzednie nagranie było z 2006 roku
- podczas odtwarzania/przewijania wariuje licznik czasu

Podejrzewam że problem spowodował wiek tej kasety albo fakt że była nagrana na innej kamerze.. Proszę o radę czy można coś z tym faktem zdziałać i odzyskać te luki, czy muszę pogodzić się ze stratą materiału i coś sklecić z tego co się nagrało?

poniedziałek, 27 czerwca 2016, 10:17
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Brak nagranego materiału na kasetce miniDV
teoretycznie są serwisy, które mogą kombinować z ustawieniami głowicy, specjalnymi magnetowidami, które odczytają więcej niż kamerka ale... zapłacisz jak za zboże a efekt może być podobny lub wcale nie lepszy

na ile to nagranie jest ważne a na ile jesteś w stanie wydać na to kasę ?