Teraz jest sobota, 18 sierpnia 2018, 17:01

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 Cyfrówka a filmowanie imprez okolicznościowych? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Cyfrówka a filmowanie imprez okolicznościowych?
Witam.
Ostatnio w mojej głowie usnuł się pomysł aby trochę dorobić parę groszy. Zawsze zastanawiałem się nad czymś dodatkowym to swojego zarobku. W końcu mnie oświeciło i miałem ten pomysł tuż pod nosem, ponieważ np.: montażem i obróbką filmów zajmowałem się nie raz ale nigdy nie pomyślałem o tym głębiej.

Przechodząc do sedna wiem, że moderator może pomyśleć dlaczego pisze on Tutaj a nie w dziale "...WideoFilmowanie wesel, imprez itp...", ponieważ w zasadzie chcę zapytać o kamerę jak w zasadzie Tutaj każdy. Tylko w mojej gestii chodzi dokładniej o to, że planuje kupno kamery normalnej cyfrowej do wyżej wymienionych celów.

Uważam, że to będzie dobre ze względu na to, że w zasadzie jestem amatorem filmowania a więc od czegoś trzeba zacząć tzn. wielokrotnie filmowałem jak każdy w swoim życiu ale raczej chyba nie ma co się rzucać od razu w pełen profesjonalizm. Pozatym przechodząc do finału interesuje mnie kamera Panasonic HC-VX980.

Czytałem opinie odnośnie tej kamery, która kręci filmy nawet w rozdzielczości 4K. Powiem szczerze jestem głęboko nią zainteresowany. Jak dla mnie bomba jakościowa i nawet jeśli chodzi o dźwięk. Porównywałem z Sony tak wg. siebie i opinii innych. Tutaj się pojawiało wiele komentarzy, że dźwięk mógłby być niebo lepszy. Natomiast nawet na pierwszej lepszej recenzji na YouTube HC-VX980 koleś oddala się o jakieś 20-30m i da się jeszcze usłyszeć co gada. Jakość obrazu również rewelacyjna.