Teraz jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 12:03

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 jaką kamerę kupić 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post jaką kamerę kupić
proszę o informację jaką kamerę powinienem kupić w granicach do 5 000,- (może droższą) aby służyła do tworzenia filmów i animacji, posiadała dobrą jakość zwykłych zdjęć nieruchomych -w miarę profesjonalnego aparatu cyfrowego-, miała możliwość podłaczenia do komputera i obróbki na Adobe Premiere i jakość obrazu pozwalającą na emisję materiału w telewizji publicznej. nie mam doświadczenia z kamerami video, dotychczas zajmowałem się filmowaniem na taśmie filmowej.

Ostatnio edytowano środa, 5 listopada 2003, 12:12 przez didi, łącznie edytowano 1 raz

wtorek, 4 listopada 2003, 18:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Panasonic GS 70
JVC GR DV 4000
Sony TRV 60

Ja osobiście preferowałbym Panasonica. Ale co uzytkownik to inna opinia. Najlepiej przestestować ww i dobrać do swoich upodobań.

Pozdrawiam.

wtorek, 4 listopada 2003, 21:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post dzieki
dzieki. Jeśli byś mógł byłbym wdzięczny o więcej informacji na temat kamer i ich właściwościach. pozdrawiam

czwartek, 6 listopada 2003, 10:16
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
ja mam DV4000 i jak narazie jestem zadowolony :)))) pisałeś żeby miała kamera aparat cyfrowy. Niby DV ma ale duzo lepszy jest zwykły aparat cyfrowy nawet średniej klasy. Ja kupiłem kamere dla samej kamery nie dla aparatu. Poza tym za 4.5 tyś to warto ją kupić...

czwartek, 6 listopada 2003, 13:57
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Kup SONY DCR PC 330. Rewelacja. Przetwornik 3,3 MEGA. Pierwsza taka kamera na świecie.Aparat rewelacja. Przypuszczam, że za około 7000 tys możesz kupić od handlarza. U nas około 9000 tys. Polecam. Nie mam jej, ale się nią bawiłem. Zdjęcia jak na kamerę zpierają dech w piersiach. Pozdrawiam.

czwartek, 6 listopada 2003, 14:12
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec