Teraz jest środa, 15 sierpnia 2018, 06:12

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Samsung VPD 20-kilka pytań 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Samsung VPD 20-kilka pytań
Cześć! Planuję zakup kamery Samsung VPD 20, ale jestem raczej zielona w tym temacie i bardzo proszę o kilka rad i odpowieź na moje pytania. Dodam, że będę jej używać na potrzeby domowe - filmowanie dziecka, ew. wyjazdów, wypadów za miasto. A oto moje pytania:
1. Czy przetwornik CCD 800 tys. pikseli daje dobrą jakość obrazu?
2. Czy funkcja fotograficzna DSC daje możliwość zrobienia zdjęć cyfrowych, jakiej one są jakości i czy da się je wywołać tak jak zwykłe zdjęcia, czy tylko można oglądać w komputerze.
3. Czy potrzebuję dodatkowy sprzęt, by móc zrzucić nagrany obraz do komputera i potem nagrać film na CD. Jeśli tak to proszę o podanie orientacyjnych kosztów tego sprzętu.
4. Co to jest EZ Navigator, funkcja "Night Capture" i fukcja "Wind filter".

Z góry dziękuję za wszystkie rady. Tylko proszę "jak chłop krowie na granicy"

piątek, 14 listopada 2003, 13:32
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Mam dokladnie taki sam typ kamerki jaka chcesz kupic.
Odp:

1. przetwornik CCD 800 tys. pikseli w zupelnosci wystarczy, obraz jest naprawde ok, a po zrzuceniu na komputer filmu a przede wszystkim na telewozorze obraz jest bardzo dobry
2. Jesli chodzi o zdjecia to rowniez nie sa zle oczywiscie nie tak dobre jak w aparacie cyfrowym, ale jak na ten sprzet i za taka cene sa w porzadku, jesli chodzi o wywolanie zdjec, oczwiscie nie ma mozliwosci wywolania w studio rzecz jasna, ale w latwy sposob mozna je przeniesc do komputera, obejrzec a nastepnie wydrukowac.
3. Aby moc przeslac film z kamery do komputera potrzeba karty Fire Wire oraz kabla Fire-Wire, zas jesli chodzi o koszty to mozna juz to wszystko kupic za ok 150 zl ale rowniez i za 1000 zl w zaleznosci od firm i rodzaju karty Fi-Wi.

a co do 4 pytania nie chce wprowadzic w blad na temat tych pojec.

Mam nadzieje, ze troche pomoglem :-)

Pozdrawiam!