Teraz jest piątek, 16 listopada 2018, 05:33

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 NV-DS60 i laptop 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post NV-DS60 i laptop
Witam,

Przymierzam sie do kupna Panasonica NV-DS60. Zakładam ze oferuje w tej chwili najlepszy stosunek funkcjonalności (pierwsze kroki amatora) do ceny (jakieś 1800 PLN).

Zamierzam obrabiać materiał na laptopie. Oryginalny zestaw przyłaczeniowy FireWire w Panasonicu kosztuje 1200 PLN.

Proszę o pomoc w następujących kwestiach:
1. Czy jest sens (gwarancja kompatybilności np) kupować drogi, oryginalny zestaw, czy lepiej szukać tańszej alternatywy? Co to za alternatywa? (różnica w cenie tego zestawu i zestawu do komputera stacjonarnego to prawie 1/3 nowego kompa).

2. Czy NV-DS60 to faktycznie najlepszy wybór? Jestem gotów wydać i 6 tys., ale: a/ jestem amatorem/nuworyszem, b/zakładam że ceny kamer z 3 CCD i duzą rozdzielczością będą szybko szły w dół w ciągu następnych miesięcy. Nie widzę więc sensu kupować DCR-TRV330E za 9 tys., jeśli za rok będzie kosztował 5 tys.

Będę wdzięczy za opinie.

Pozdrawiam

poniedziałek, 15 grudnia 2003, 14:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

nie wiem co w tym zestawie w panasonicu daja - oprogramowa tez? ja bym kupil po prostu kontroler firewire do laptopa i po klopocie. nie bedzie taki tani jak do komputera stacjonarnego, ale na pewno nie kosztuje 1200 ;)
a uczyc sie najlepiej jest na slabym sprzecie. chyba ze od razu masz zamiar "zarabiac" ;)

poniedziałek, 15 grudnia 2003, 15:06
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post NV-DS60 i laptop
A potrafisz wskazać konkretny model tańszego kontrolera FW to laptopa? Czy z praktyki wynika, iż lepiej kupowac oryginalny soft (400 pln) czy też szukać sprawdzonego Freeware'a? (dla Panasonica).

I czy NV-DS60 to faktycznie najlepszy wybór dla zaspokojenia potrzeb w pierwszych krokach?

poniedziałek, 15 grudnia 2003, 15:28
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec