Teraz jest poniedziałek, 18 czerwca 2018, 18:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 pomóżcie kupić mi kamerę 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post pomóżcie kupić mi kamerę
8O planuję dosyć szybki zakup kamerty i mam dylemat:cyfrowa czy analogowa.ponieważ jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie ,a sprzedawca w sklepie zasypał mnie dziwnymi określeniami...liczę na waszą pomoc

czwartek, 15 sierpnia 2002, 14:53
Nowy
Nowy

Post Masz kasę? - wybierz cyfrową
Jestem o jeden kroczek przed Tobą - jestem przekonany, że obecnie nie ma sensu płacić do 2 tyś. za Hi8 lub SVHSc. Po dołożeniu jeszcze jednego tysiączka można kupić przyzwoitą k. cyfrową. Ja mam jeszcze inny problem. Kupić cyfrową z możliwością robienia fotek z zapisem na karcie pamięci (czyli cena znacznie przekraczająca 3 tyś), czy też nie zawracać sobie głowy tą funkcją). Pozdrawiam. :)

środa, 21 sierpnia 2002, 10:13
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
A co do możliwości robienia fotek to powiem tylko, że dużo jeszcze wody upłynie zanim kamera zrobi zdjęcie takiej jakości jak aparat cyfrowy.
Porównaj choćby rozdzielczości. Małe zdjęcie OK. Ale już format 9x13-zapomnij.

niedziela, 25 sierpnia 2002, 08:32
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post zakup kamery
Polecam cyfrową.
Kwestia zdjęć z kamery to dość szeroki temat zależy co chcesz zrobić z taką fotką, ale fotka jest zdecydowanie gorszej jakości do wydruku niż na aparacie. Toak poza tym to mnie to nie przeszkadza bo robię wydruki do wielkości 15/13cm i mnie się podobają a w albumie mało kto zauważy że to coś innego.
Wybor kamer dość spory.
Ja miałem tylko wpływ na firmę, a nie na model (prezent na z okazji ślubu).
Trzeba przedewszystkim zwrócić uwagę na:
- krotność powiększenia optycznego (cyfrowe jest najmniej ważne bo przy optycznym x10 i dalej powiększenie cyfrowe--- coś daje się rozróżnić do powiększenia ok. x80 i to przy dużym obiekcie i bardzo dobrym oświetleniu)
- stabilizator obrazu czy jest czy nie