Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 12:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Dylematy amatora 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Dylematy amatora
Witam !!

Jestem amatorem, który nigdy nie bawil sie kamerą. Nadchodzą narodziny syna (najprawdopodobniej syna :)) i chciałbym je uwiecznić.
I wiele innych rzeczy też.

Po lekturze tego forum wytypowałem trzy kamery, na które byłbym zdecydowny.
SONY TRV19E, Samsung VP-D26i, Samsung VP-D31i.

Dlaczego akurat takie a nie inne ?
Otóż z analizy forum wynikło mi, że:
    - Sony, bo Sony,
    - Samsung, bo w przeciwieństwie do poniższych nie dało się wyczytać jakiś konkretnych zarzutów. Często pojawiało się, że nie kupię Samsunga, bo nie i koniec, albo że "współczuję posiadaczom Samsungów. Żadnych szczegółów. Owszem zdarzyła się opinia, ze słaba optyka i nic poza tym. Poza tym były też opinie pozytywne,
    - Cannon się ponoć często psuje,
    - Panasonic ma nie najlepszy stabilizator,
    - JVC charakteryzuje się dość głośna pracą silniczków (w każdej kamerze to jakoś tam słychać ale ponoć w JVC szczególnie).

O kamerach Sharp czy Thompson w ogóle nic nie ma na forum.

Kusi mnie oczywiście SONY, ale mam wątpliwości czy dla mnie amatora, jest sens wydawania znacznie większej sumy pieniędzy za obiektyw Carl Zeiss, przetwornik 1/4" i napis SONY na obudowie. Może jednak pozwolić sobie na Samsunga, mimo plastikowego obiektywu, mniejszego przetwornika i że to Samsung.

Nie chcę wydawać kasy ponad niezbędne minimum ale też nie chce później narzekać, że obraz nie taki jakiego bym się spodziewał.

Co byście doradzili. Tylko nie na zasadzie "Kup Sony, bo to Sony, a o Samsungu zapomnij, bo to Samsung".
Może wypowiedzą się użytkownicy Samsungów wymienionych wyżej. Czy są zadowoleni ze swoich kamer, czy nie żałuja, że nie kupili sobie właśnie np. SONY ?

Pozdrawiam
amator Krzych

piątek, 6 lutego 2004, 10:55
Bywalec
Bywalec