Teraz jest środa, 15 sierpnia 2018, 19:26

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Czy za 2500 PLN da się kupić coś sensownego? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Czy za 2500 PLN da się kupić coś sensownego?
Witam,

Zacznę od tego, że jestem tak zielony jak tylko można być i kompletnie nie znam na kamerach. Zacząłem trochę czytać, ale natłok informacji na forum tylko mnie zdezorientował . Szukam czegoś dla amatora o nastepujących cechach (które podpowiada mi mój zdrowy rozsądek). Są to raczej hasła, o których można pewnie długo pisać, ale pytam o to, co obejmuje moja inteligencja na obecnym etapie czytania.

1) Cena do ok. 2500 PLN
2) Łatwość obsługi
3) Trzymanie dobrej jakości obrazu w różnych warunkach
4) Jakiś system stabilizacji obrazu
5) Wysoka kompatybilność z kompem (firewire) bo będę chciał jak najwięcej na płytach wypalać i żeby się to dało potem oglądać
6) Dobra jakość dźwieku, bo ucho mam czułe

Wiem jedno - żadnych bajerów, których nigdy nie wykorzystam. Jesli istnieje cos , co spelnia moje skromne wymagania - prosiłbym po prostu o podanie marki i modelu.
Z góry dzięki za pomoc

środa, 3 marca 2004, 23:02
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

czwartek, 4 marca 2004, 00:50
Moderator
Moderator

...lub troszkę droższy Panasonic NV DS65, który różni się od NV DS60 "maniem" wejścia cyfrowego DV-IN. I to byłby najrozsądniejszy wybór. Sony są za drogie, JVC i Canony nie grzeszą dobrą jakością dźwięku (obrazu również w słabszym oświetleniu) więc polecam Pana Słonika :-)

czwartek, 4 marca 2004, 08:18
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jesli ktos potrzebuje wejscie dv-in, polecam jvc grd30, mialem okazje sie nia ostatnio pobawic. Zachowuje sie calkiem dobrze wbrew niektorym opiniom. Faktem jest ze bardzo delikatnie slychac w zupelnej ciszy szum mechanizmu w nagraniu, jednak ja nie spotkalem sie jeszcze z potrzeba filmowania w takich warunkach i nie uwazam tego za wade ktora dyskwalfikuje kamere.