Teraz jest wtorek, 16 października 2018, 06:48




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Srodki czyszczące... 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Srodki czyszczące...
Najważniejsze - czym można oczyścić soczewkę (w soniaczku - to jest Zeissik z powłoką.. )
W serwisie mowil zeby kupic za 80 zł zestaw czyszczacy. Ja mam zestaw za 25 zl ( papierki + coś szybkoparujące ) z MediaMarkt i inne zwykłe soczewki myją się pięknie.
Nie wiem czy nie zepsuje to zielonkawej powłoki na obiektywie kamery...

Druga sprawa to LCD - wiem że niczym agresywnym - a np. pianka do mycia ekranu PC?


poniedziałek, 29 marca 2004, 13:49
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 30 lipca 2003, 18:07
Posty: 36
Lokalizacja: WARSZAWA
Post 
typowo we wszystkich srodkach czyszczących jest izopropanol.
nie wiem czy nie zaszkodzi powłoce..

_________________
||| q ][\/][ p STUDIOS |||


wtorek, 30 marca 2004, 19:23
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Moze proszkiem do prania a jak nie schodzi to zwyklym druciakiem ja osobiscie preferuje pumeks. Gdzies kiedys slyszalem ze jak nie ma w poblizu wody to sie dobrze czysci piaskiem. :roll:
Wiec: zakasac rekawy i do roboty - niech wszystko lsni.
Pozdrawiam czsc. :wink:


środa, 31 marca 2004, 01:13
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 30 lipca 2003, 18:07
Posty: 36
Lokalizacja: WARSZAWA
Post 
Jak widać nie wszyscy dbają o swój sprzęt :evil:

_________________
||| q ][\/][ p STUDIOS |||


środa, 31 marca 2004, 19:07
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Acha jeszcze zapomnialem ekran LCD czysci sie szmatka z odrobina ACE poza tym do kazdego otworu wsypujemy kreta co jest oczywiste i zrozumiale.
Po takim zabiegu kamerka jest czysta i lsniaca. :)


środa, 31 marca 2004, 22:10
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 stycznia 2004, 13:04
Posty: 822
Post 
Widzę, że po EXPERCIE MEGA CZAD TOTAL rośnie nam kolejny znawca tematu, który chyba pomylił to forum z jakąś stroną kulinarną...


środa, 31 marca 2004, 23:13
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 18 lutego 2003, 19:06
Posty: 271
Lokalizacja: mazowieckie
Post 
Jeżeli chodzi o panel LCD to ja zakupiłem folię ochronną na allegro za 1zł szt. i tą folią okleiłem sobie LCD. Jest to folia do oklejania paneli w radiach lub komórkach. Jest minimalna różnica obrazu jak się patrzy pod kątem a poza tym może padać deszcz i nic się nie dzieje. Nawet jak się niechcący zarysuje to nie ma problemu wydać kolejną złotówkę i nakleić nową. Z zerwaniem starej nie ma żadnego problemu.


czwartek, 1 kwietnia 2004, 11:30
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: piątek, 27 czerwca 2003, 11:15
Posty: 841
Post 
a nie robia sie takie rzeczy jak przebarwienia panelu od tej folii? w komorkach tak niestety sie dzialo


czwartek, 1 kwietnia 2004, 12:33
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 18 lutego 2003, 19:06
Posty: 271
Lokalizacja: mazowieckie
Post 
Kolega ma taką samą kamerę jak moja (JVC GRDV 4000) bez folii i laik by się nie zorientował w różnicy. Domownicy jej niezauważyli. Klej zastosowany do tej folii jest zmywany zwykłymi płynami do czyszczenia obiektywów (ja mam firmy ROWI z FOTONU) i nie pozostawia żadnych śladów.


czwartek, 1 kwietnia 2004, 17:39
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Mn1s1ek nie czisz MISRRZ PATELNI to ja :twisted:
Sczerze mowiac nie myslalem ze jestes inteligentny ale nie wiedzialem ze az tak :P


czwartek, 1 kwietnia 2004, 21:31
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 30 lipca 2003, 18:07
Posty: 36
Lokalizacja: WARSZAWA
Post 
OK - z tą folią na LCD to niezły pomysł - ale jak to się będzie zachowywać przy panelu dotykowym (w SONY TRV19E) ??

_________________
||| q ][\/][ p STUDIOS |||


piątek, 2 kwietnia 2004, 19:09
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 stycznia 2004, 13:04
Posty: 822
Post 
Folia raczej nie utrudni używania panelu dotykowego gdyż reaguje on na nacisk a nie dotyk i cieniutka folia nie powinna tu nic zaszkodzić.


piątek, 2 kwietnia 2004, 19:22
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 18 lutego 2003, 19:06
Posty: 271
Lokalizacja: mazowieckie
Post 
No nie jestem taki pewien. Grubość folii którą mam jest minimalna ale jest ona dosyć spreżysta i nie wiem czy dobrze przeniesie nacisk. Spróbować nie zawadzi. Koszty sa niewielkie. Ja tą folią okleiłem ok. 1/4 kamery(szczególnie lewą stronę przyciski manual) . Traktuję ją jako ochronę kamery. Wrazie jakbym ją sprzedawał to po zerwaniu będzie jak nowa choć licznika jej nie cofnę.


piątek, 2 kwietnia 2004, 21:24
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: poniedziałek, 31 marca 2003, 22:15
Posty: 134
Lokalizacja: Łódź
Post 
Ludzie jak sie taką folie nakleji na głowe (zakleić oczy żeby własnej głupoty nien widzieć) to nawet pod wodę można zejść z kamera.


niedziela, 4 kwietnia 2004, 00:23
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Tak tak folia i jeszcze raz folia.
Zamierzam tez sobie sprawic taka folie tylko zastanawiam sie czy sprzedaja ja na metry :( Chcialbym okleic cale mieszkanie zeby sie nie brudzilo.
A jaka kozysc z takiej folii.
Pomyslcie tylko - raz posprzatam i juz bedzie zawsze czysciutko.
A wiecie ze bardzo duzo ludzi ma folie na pilotach TV.
W samochodzie nie polecam poniewaz znam jednego pana co mial folie pod nogami i troche mu podloga podgnila.
Czyli - folia wszedzie oby nie do auta.
Mam jeszcze male pytanie: czy im wiecej warstw takiej folii sie polozy tym lepiej bedzie zabezpieczona kamera , czy grubosc ma jakies znaczenie i czy mozna kupic w czarnym kolorze (moim ulubionym).

Niewyobrazacie sobie jakie to cudowne uczucie spotkac na forum takich madrych ludzi jak wy :D
Jeszcze raz bardzo dziekuje za cenne rady :wink:
Pozdrawiam


niedziela, 4 kwietnia 2004, 01:22
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL