Teraz jest sobota, 20 października 2018, 00:00

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Panasonic NV-GS11 Pomocy 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Panasonic NV-GS11 Pomocy
Zakupiłem tą właśnie kamerkę (ze względu na cenę i małe rozmiary:-) jestem nowicjuszem w tej dziedzinie i mam kilka problemów a także proszę o poradę.
1. nie moge odpalic kamerki po XP jako web camera w tym drugim trybie DV camera działa a web camera ani drgnie poprostu brak sterowników na płyce... co zrobić? Win XP mam OK pełny update.
2. jak zgrać to co się nagrało na kompa? tzn jakiego programu użyć?? nie mam jeszcze kabelka 1394 ale niedługo go sobie kupię. co potem da się z tym zrobić? divix? czy zostawić tak jak jest ze względu na jakość?
3. bardzo chętnie nawiąże kontak z posiadaczami tych kamer a także NV-GS 15 <- już żałuję że jej nie kupiłem ale tak można w nieskończoność dokładać kasę a wcześniej trzeba ją przecież zarobić... także proszę o kontakt wszyskich chętych mi pomóc użytkowników tych kamerek Mój nr GG 1083050 jestem on line cały czas:) ale czasem też nie ma mnie przy kompie bedę wdzięczny za pomoc
PS
sorry za literówki bo pewnie są:)

poniedziałek, 26 kwietnia 2004, 19:51
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Web Camera w NV-GS11
Czesc mialem ten sam problem. Przypadkiem po wielu godzinach udalo mi sie znalezc informacje na BELGIJSKIEJ stronie Panasonica o tym problemie. Dotyczy on Windowsa XP w wersji jezykowej innej anizeli angielska. Udostepnili nawet plik z aktualizacjami dla kilkunastu jezykow - jakas latka od Microsoftu i chyba nowe drivery dla XPkow.

Zajrzyj na http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu/1042455_l3

po czym kliknij w : 'WebCameradriver pour:' - sciagniesz potrzebny plik - uwaga on ma ok. 53 MB . Ale skutkuje . Teraz moja 11 dziala tez jako WEB CAMERA pod XPkiem.

wtorek, 15 czerwca 2004, 11:27
Nowy
Nowy