Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 06:20

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 help,plz!!!!!!! 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post help,plz!!!!!!!
Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o kamery cyfrowe, co zobaczycie po moich pytaniach. Prosze o odpowiedz!!!!!Wiem ze pewnie juz padlo 100tys takich pytan, ale nie ma niestety czasu zeby przeszukiwac forum.
Sprawa wyglada tak ze musze kupic na dniach kamere cyfrowa tylko ze nie mam pojecia jaka i chcialem sie poradzic was,o to moje pytania i kryteria:

1)Bede kupowal w USA a cena to do 550$ ze wszystkim
2)Jaka pamiec maja takie kamery i ile minu filmu na nie wejdzie(prosze o porownanie dla roznych wielkosci pamieci)
3)Ile kosztuja pamieci
4)POtrzebuje kamerke ktora robi w miare przyzwoite zdjecia(zarowno pod wzgledem jakosci jak i wielkosci - zalozmy 1600x1200)
5)Na co wogole trzeba patrzec przy zalupie takiej kamery.
6)Jakiej rozdzielczosci filmy robi ta(polecona przec ciebie) kamera
7)Jakie gadzety sa niezbedne
No i pytanie koncowe - jaka wybrac???? Znacie juz warunki jakie musi spelniac jesli potrzebujecie jeszcze jakis info zeby mi doradzic to piszcie.

Z gory dzieki za rade.
Pozdrawiam

wtorek, 4 maja 2004, 18:01
Moderator
Moderator

Ciężka sprawa.... Ale postaram się po kolei:

1) Pierwsza zasada: kamera jest do kręcenia filmów a nie do robienia zdjęć ! Zapomnij o dobrych zdjęciach z kamery. Lepiej kup oddzielnie średniego cyfraka 2 lub 3 mgp.
2) Pamięci w aparacie używane są do robienia zdjęć i kręcenia krótkich sekwencji filmowych ale patrz pkt 1 i nie zawracaj sobie tym głowy !
A filmy kręcisz na taśmie DV (przeważnie 60 min SP).

wtorek, 4 maja 2004, 18:28
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Potrzebuje jakies konkretne modele,czym jest dokladnie nosnik danych?jesli to pamiec czy jakas tasma??

wtorek, 4 maja 2004, 19:08
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec