Teraz jest wtorek, 18 grudnia 2018, 23:32




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Czy czeka mnie servis ciąg dalszy 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 9 października 2003, 20:58
Posty: 16
Post Czy czeka mnie servis ciąg dalszy
Witam.Problem mój polega na braku zainteresowania sprawą ze strony servisu Samsung.Otóż niedawno zakupiłem kamerę VP D10 i po mniej wiecej tygodniu czasu odkryłem defekt.Polegał on na zaokrągleniu obrazu w rogach.Obraz wyglądał jak jajko zarówno na wyświetlaczu lcd w kamerze jak i przy zgraniu materiału na komputer na monitorze.Udałem się do servisu ,stwierdzono usterkę.Servisant podobno wymienił przetwornik ccd na 800 tys pixeli tak jak w nowszych modelach a wcześniejszy według niego był około 640 tys .Usterka faktycznie zniknęła lecz pojawiła się natępna,strasznie brzydki obraz polegający na zakłóceniach,przebarwieniach,słaby sygnał,szum itp.Po udaniu się drugi raz do servisu usłyszałem odpowiedż że takie są normy i nic nie da się z tym zrobić,tak ma być i tak jest dobrze.Wiadomo że niezadowoliła mnie ta odpowiedż bo przecież to tak jakby wsadzić silnik od Poloneza do malucha i co ma być dobrze,w związku z tym zostawiłem kamerę w servisie na jeszcze jeden przegląd,Prawdę mówiąc widzę to słabo,pewnie nic niezrobią a jestem tym zmartwiony tym bardziej że spłacam kredyt na kamerę.

Błagam wszystkich o pomoc.Co można z tym zrobić ,jak rozmawiać z servisantem bo chce mi wcisnąc bubel,albo z kimś wyżej i jakie są szanse na wymianę sprzętu na nowy???????


Pozdrawiam i dziękuję.


piątek, 7 maja 2004, 20:31
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 12 października 2003, 14:30
Posty: 56
Post 
Obiektyw został najprawdopodobniej wymieniony na obiektyw który może potrzebować więcej światła niż potrzebował ten "stary". Czy opisywane przez Ciebie zjawiska mają miejesce również przy filmowaniu np na zewnątrz w pogodny dzień?
Możesz zwórcić się do serwisu w celu sprawdzenia parametrów kamery, głównie czułości czy są prawidłowe.
W razie potrzeby możesz sie zwrócić o pomoc wypełniając formularz kontaktowy znajdujący się na oficjalnej stronie producenta.

_________________
Pozdrawiam


piątek, 7 maja 2004, 22:09
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 9 października 2003, 20:58
Posty: 16
Post odp
Witam.Powiem prawdę że nierejestrowałem obrazu na zewnątrz ale dla porównania jakby ciebie czy kogoś interesowało porobiłem zrzuty z avików przed wymianą i po wymianie części,niestety dostępne tylko na forum elektrody--www.elektroda.pl w dziale VCR VCP DVD,temat-Servis Samsung-nabija w butelkę.Widać na nich przepot jednak defekty nie są nim spowodowane.

Pozdrawiam


Formularz kontaktowy na stronie Samsunga nie działa ,próbowałem.


piątek, 7 maja 2004, 23:11
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Scernów nie mogę jednoznacznie ocenić ponieważ nie znam warunków w jakich te ujęcia zostały wykonane.

Cytuj:
Formularz kontaktowy na stronie Samsunga nie działa ,próbowałem.

"Twój e-mail został wysłany. Dziękujemy." próbowałem...
Dodam że miła i szybka obsługa... :wink:


piątek, 7 maja 2004, 23:56
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 12 października 2003, 14:30
Posty: 56
Post 
przepraszam nie zalogowałem się ten post to ja :wink:

_________________
Pozdrawiam


piątek, 7 maja 2004, 23:57
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Formularz jednak zadziałał,chociaż niezauważyłem-Dzień Dobry
Na podstawie informacji uzyskanych z punktu serwisowego pragnę poinformować , iż w reklamowanej kamerze została poprawiona czułość poprzez menu serwisowe. Urządznie odecnie działa prawidłowo.
Z poważaniem
Jacek Afeltowicz

Ciekawy jestem efektów pracy servisanta 8O jutro jadę po sprzęt :?:



Dziękuję wszystkim za pomoc


poniedziałek, 10 maja 2004, 17:49
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post jest dobrze
Witam.Chciałem podzielić się wrażeniami po odbiorze sprzętu z servisu.Panowie servisanci spisali się o dziwo na medal.Zero jakichkolwiek zakłóceń na obrazie,jest poprostu miodzio a przy okazji może przez przypadek odblokowali wejściew dv in.Byc może to poprzez telefon do nich wykonany z Góry.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję i pozdrawiam


wtorek, 11 maja 2004, 22:42
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL