Teraz jest czwartek, 21 czerwca 2018, 08:16

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Nagrywanie z magnetowidu lub TV na DV 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Nagrywanie z magnetowidu lub TV na DV
Witam
Jestem laikiem w tej kwestii więc proszę o wyrozumiałość ;-)
Chcę nagrać stare kasety VHS na DV. Mam magnetowid thompson i kamerę Sony trv25. Według instrukcji mozna na nią nagrywać z magnetowidu lub telewizora wykorzystując przewód połączeniowy AV dostarczany z kamerą. Podłączam kamerę do we/wy EURO w magnetowidzie i na LCD powinienem mieć obraz z VHS. Niestety obraz się nie pojawia. Zgodnie z instrukcją kamery dla parametru DISPLAY mam ustawienie LCD. Nagrywanie w drugą stronę (z kamery na magnetowid) dziala bez problemu. Czy cos robię źle? Może przy zgrywaniu na kamerę nie wolno używać przejściówki z CHINCH na EURO (dostarczana razem z kamerą), ale tylko wtykiem EURO mogę podłaczyć kamerę do magnetowidu czy telewizora.
Pozdrawiam

niedziela, 22 września 2002, 12:28
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Czesc, a jak ci wychodzi przegrywanie z kamery na wideo? Mi nie chcialo za cholere chwycic. Podlaczalem kamere do gniazda euro kablem dostarczonym przez producenta i nic. Trzeba cos ustawic dodatkowego w kamerze? Ja mam nie 25 ale 18, lecz przypuszczam ze zasada przegrywania nie rozni sie niczym.

niedziela, 22 września 2002, 12:52
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Podlaczam kablem dostarczonym (kabel AV+przejsciowka na EURO-rowniez dostarczona), w kamerze wybieram VCR i w menu dla parametru DISPLAY z grupy ETC wybieram opcje LCD (zgodnie z instrukcja). Potem play w kamerze i rec w magnetowidzie :-)
Nie zapomnij tylko w magnetowidzie ustawic wejscia do ktorego masz podlaczona kamere (u mnie AV2, do AV1 podlaczony jest telewizor)

niedziela, 22 września 2002, 13:19
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Tez wlasnie chcialbym sie dowiedziec jak to sie robi...