Teraz jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 12:02

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 samsung vp-d33i 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post samsung vp-d33i
Witam!
Mam pytanie co do modelu kamery w temacie. Mam okazję kupić ją za 1500zł i nie wiem, czy się zdecydować, bo jestem kompletnym laikiem w kamerach cyfrowych. Będę jej używał na wakacjach, urodzinach, taka rodzinna kamera. Na razie wiem tyle, że ma 800tys. pixeli, jest na kasety dv i ma 10- krotny zoom optyczny i stabilizację obrazu.
Czy moglibyście mi przybliżyć ten model, jakie ma funkcje (i do czego służą), i czy się opłaca? Poza tym, czy moglibyście mi przybliżyć, możliwości kameracji cyfrowej??? tzn. co można robić z tym na kompie, co w ogóle można z tym robić itp itd....
z góry dzięki za odpowiedzi

PS emes nie wiedziałem, że jesteś tutaj moderatorem

środa, 9 czerwca 2004, 22:56
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post dalej
aha. zapomniałem dopisać. poczytałem nieco to forum i dużo tu jest o samsungu vp-23i. Czy to jest jej poprzednik, słabszy model, czy lepszy, czy co to jeszcze jest? jeśli tak, to o co chodzi w tym "przepalaniu"

środa, 9 czerwca 2004, 23:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Jeśli jest nowa i na polskiej gwarancji to za 1500 zł warto ją kupić. Więcej informacji w moich "wypocinach " w sąsiednim poście. A co można zrobić z filmem zgranym do kompa to temat rzeka, co ja mówię ocean :-)

środa, 9 czerwca 2004, 23:12
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post re
dzięki za szybką odpowiedź, bo muszę się szybko decydować. Rozumiem, że z tymi filmami można robić baaaaaardzo wiele i więcej, ale: czy większość tych różnych rzeczy można zrobić na athlonie 2200+, 256 ramu+ gf4 mx 440 64mb? bo czasem mi się zdarza, że przy montowaniu mp3 nieco wariuje, więc mam wątpliwości

środa, 9 czerwca 2004, 23:17
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post re