Teraz jest piątek, 14 grudnia 2018, 19:17

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Sprzet do nagrywania - [tech] 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Sprzet do nagrywania - [tech]
Witam

Jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o sprzet AV

Chcialbym sobie nagrac na kamerze jak jeżdze motocyklem (duzo takich filmow jest w internecie -> kamera przyczepiona do kasku, a widok jest jak "z oczu kierowcy")

Mam starszą kamere analogową SONY coś tam... jest duuuza, co skutecznie uniemożliwia nagrywanie czegokolwiek z tego miejsca :(

Tak wiec potrzebuje coś mniejszego (mini oko kamery ? :)) co mogłbym przyczepic do kasku i ewentualnie kabelkiem do mojej kamery podłączyć ktora będzie w plecaku... i nagrywac

No tak... ale gdzie kupic taki sprzet ?

niedziela, 27 czerwca 2004, 19:02
Bywalec
Bywalec

A mam takie małe zapytanie. Jak daleko będziesz jeździł motorkiem? Czy będzie to raczej jakis plac na którym będziesz skakał po deskach czy wywijał fikołki, czy raczej odcinek drogi na którym będziesz osiągał niesamowite prędkości ?

Jeżeli będzie to plac to jest pewne rozwiązanie. Nie wiem czy do konca bardzo wygodne, jednakże ja własnie tak to robiłem z zamochodem.

Otóż na http://www.allegro.pl w dziale TV i sprzęt AGD poszukaj sobie mini kamerek szpiegowskich. Taka kamerka jest wielkości pudełka od zapałek, razem z baterią zmiesci się w pudełku po L&M'ach albo Malboro :). Kamerki są albo przewodowe, albo bezprzewodowe. Ja osobiscie uzywałem kolorowej kamerki bezprzewodowej. Tylko nie wiem jak jest z zasięgiem takich kamerek. Moja osobiscie miała około 200 m zasięgu, jednakże słyszałem, ze gdyby elektronik wymienił w niej jakąś część to bez problemu mozna zwiększyc zasięg - ale czy to prawda?? pewnie tak :).