Teraz jest poniedziałek, 25 czerwca 2018, 02:26

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Jaką wybrać 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Jaką wybrać
Witam
Pomóżcie mi wybrać kamerę z niżej podanych.Jakie widzicie plusy i minusy tych modeli.Jestem początkującym amatorem filmowania i stąd moja prośba.
1) Canon MV 730i
2) JVC GR-D73
3) Panasonic NV-GS15 EGE
4) Samsung VP-D307i
Pozdrawiam
Gn0m :?

czwartek, 26 sierpnia 2004, 00:07
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

jvc 73 e ma lepszy obraz w gorszym oświetleniu .z kolei panasonic ma lepszy dzwięk.na temat innych nie wypoweim się ponieważ nie testowałem

środa, 26 stycznia 2005, 05:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Panasonic NV-GS15 EGE daje wręcz tragiczny obraz w złym oświetleniu, obiektyw ma widoczną wadę abberacji chromatycznej (widoczne niebieskawe obwódki na kontrastowych krawędziach). zdjęcia z tej kamery także są złej jakości, ale mimo wszystko lepsze niż z telefonu komórkowego. Ale dźwięk ma bardzo dobry.

Pozostałych modeli nie znam. Ale obawiam się, że w przypadku złego oświetlenia większość z tych czterech modeli daje zły (zaszumiony) obraz.

Nie chcę wymieniać firmy ani modeli, które dają o wiele lepszy obraz w złym oświetleniu w stosunku do konkurencji, bo bywałem w takich przypadkach posądzany o reklamę. A muszę powiedzieć, że to ważna cecha kamery, ponieważ kamerując w warunkach domowych światła jest naprawdę mało. Sądząc po wymienionych modelach potrzebujesz kamery dla własnych (rodzinnych) zastosowań i potrzeb.

Ta cecha - zły obraz w warunkach niedostatecznego oświetlenia spowodowała, że mój zakup kamery odwlókł się w czasie o około 1,5 roku !!!! Miałem wcześniej kamerę anologową i wiedziałem , co to za bolączka, gdy chcąc pofilmować bawiące się małe dzieci najpierw musiałem rozstawić dodatkowe oświetlenie w pokoju, bo w przeciwnym wypadku bez sensu było nagrywanie filmu.

środa, 26 stycznia 2005, 11:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec