Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 06:00

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Panasonic NV-GS 120 EG ??? co u diabła znaczy to EG ??? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Panasonic NV-GS 120 EG ??? co u diabła znaczy to EG ???
wybieram sie do Berlina i chyba kupie przy okazji kamerke i chyba w tym własnie sklepie http://www.ixxpixx.de/start.php cene jest zajedwabista tylko nie wiem co moze oznaczac ten symbol EG na koncu ? wie ktos ? czy to moze jakis wybrakowany model czy inna cholera?

a i druga sprawa wie ktos moze jak wyglada temat gwarancji na terenie unii? podobno jak kupie coś w innym kraju unijnym to i tak producent zapewnia mi servis na terenia całej unii? wie ktos moze wiecej na ten temat?

czwartek, 9 września 2004, 16:12
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

na pewno nie oznacza to wybrakowanego modelu.EG to chyba chodzi o to że jest na europę pal,ntsc na usa - o ile się nie mylę.w kwesti gwarancji jestem tak zielony jak ty ;-)

czwartek, 9 września 2004, 16:35
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Chyba wiem :) kamerki z tym symbolem sa na stronach niemieckich czyli najprawdopodobniej EG oznacza ze kamera jast produkowana na rynek niemiecki czyli z niemieckim menu ?!
Ale to tylko tak domniemam szczegulnie po tym jak przeczytałem topic na tym forum o kamerze gs 400 K z menu po japonsku.
A co inni sądzą?????

poniedziałek, 13 września 2004, 02:31
Stały bywalec
Stały bywalec

Post EG
Całkiem możliwe...

E - Europa
G - Germany

poniedziałek, 13 września 2004, 19:47
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec