Teraz jest wtorek, 26 marca 2019, 15:12




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 obraz na TV drży, co robic? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post obraz na TV drży, co robic?
Witam, potrzebuje waszej porady poniewaz mnie juz sz... trafia. Panowie, zmontowalem film w ktorym sa zrobione sceny ze stop klatka, tzn. powielalem okreslana jedna klatke obrazu az do uzyskania zamierzonego celu i tak, mam 2 sekundowe ujecia "pauzy" i po zgraniu materialu spowrotem na DV a pozniej do kamery obraz na TV w momencie odtwarzania stop klatek drży i siedze juz kilka godzin i nie wiem co z tym zrobic, czytalem o calym tym przeplocie czy usuwac czy nie ale naprawde nie wiem o co chodzi, czy moglby mi ktos wyjasnic co zle robie ew. co trzeba zrobic zeby pozbyc sie tego drżenia klatek na TV. Gdy material ogladam na komputerze wszystko wyglada ladnie..
Pozdrawiam


piątek, 28 stycznia 2005, 18:05
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Usuń przeplot , ja to robie w Corelu Photo Paint 9 wczytaj fotki, wybierz z paska u góry polecenie obrazek, dalej dokonaj transformacji tam jest polecenie usuń przeplot, następnie zapisz zmiane. Musi pomóc jeśli stop klatki wyłapałeś z filmu, temat był wałkowane wiele razy ale masz kawe na ławe. Napisz pod jakim softem montujesz, może tam tkwi błąd.
Pozdrawiam.


sobota, 29 stycznia 2005, 11:30
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Wlasnie nie chodzi tutaj o zdjecia tylko robie pauze z jednej klatki i ja powielam, montuje to na VideoFactory v2.0 kompresuje na DV Pal, i wgrywam na kamere a pozniej wypalam na DVD stacjonarnym, no musze sie tak meczyc bo nie mam DVD do komputera, czytalem o tych przeplotach ale nie mam tego na szybkich akcjach tylko na tej glupiej klatce stop. i widoczne to jest dopiero na TV, na monitorze jest czysto i nic nie drga.
pozdrawiam


niedziela, 30 stycznia 2005, 01:28
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: piątek, 30 maja 2003, 09:40
Posty: 556
Post 
problem posrednio dotyczy przeplotu a nazywany jest jako "flicker", wyglada jak drzenie/migotanie obrazu, szczegolnie b jasnych/bialych elementow obrazu
obraz na monitorze nie drzy bo monitor nie wyswietla obrazu z przeplotem, nie wiem jakiego softu edycyjnego uzywasz, ale jest w niektorych filtr "flicker removal" czyli usuniecie tego zjawiska, w ulead media studio pro rowniez mozna bylo skorzystac z podobnego filtra dla statycznych obrazow
poszukaj w swoim programie czegos na ten temat,


poniedziałek, 31 stycznia 2005, 07:38
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Fotki, to właśnie miałem na myśli są to klatki wyłapane z filmu tak robię u siebie i jest wszystko OK montuję na UMS 7PRO.


środa, 2 lutego 2005, 12:12
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL