Teraz jest środa, 19 grudnia 2018, 00:05

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 problem ze zgraniem materiału... 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post problem ze zgraniem materiału...
Witam. Jestem początkujący jeśli chodzi o obróbkę wideo i mam pewien problem. Byłbym serdecznie wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł. Mianowicie chodzi o to, że po zgraniu materiały z kamery (Panasonic NV GS-40) poprzez FireWire w standardzie DV, używając programu Pinnacle Studio 9, po nałożeniu tych wszystkich przejśc, itp. i odtwarzając dany materiał na monitorze widac w momencie ruchu kamerą takie dziwne poziome linie. Ciężko to opisac jak to dokładnie wygląda bo nie są to jakieś dodatkowe linie tylko linie wkomponowane w obraz. Idealnie proste poziome linie. Próbowałem zgrywac za pomocą różnych programów i zawsze dzieje się to samo. Czy to wina kamery, sprzętu czy może coś źle robię ? Mam PIV 3.0GHz 1GB DDR 400MHz, dysk 160GB (Pinnacle wykrywa że dysk może zgrywa materiał) i kartę Radeon 9800SE.

Serdecznie prośze o pomoc...

Z góry dziękuje...

środa, 6 kwietnia 2005, 22:00
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Standardowe dekodery w Windows XP nie radzą sobie ze sprawnym usuwaniem przeplotu. Zainstaluj POWER DVD. W czasie jego instalacji zainstalowane zostaną także lepsze dekodery. U mnie problem tego typu skończył się w tym właśnie momencie. Ważny szczegół - mam kartę graficzną na chipsecie Nvidii !!!

środa, 6 kwietnia 2005, 22:09
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Dzięki wielki. Usunąłem ten przeplot w Virtual Dubie, ale pojawia się kolejny problem. W momencie kiedy kamera jest nieruchomu wszystko jest oki, ale przy ruchu kamery wszystko tak jakby drży, i znowu jak się nie rusza to oki, itd. Czy coś się da z tym zrobic ??

Z góry dziękuje...

środa, 6 kwietnia 2005, 22:26
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

... tego przeplotu zasadniczo się nie usuwa, chyba że chcesz robić divx'a - ale wtedy obraz nie ma prawa drżeć ...

czwartek, 7 kwietnia 2005, 13:18
Bywalec