Teraz jest niedziela, 24 marca 2019, 20:00

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 jestem nowy i mam pytanie 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post jestem nowy i mam pytanie
Witam
od niedawna jestem posiadaczem kamerki sony hc17 i jestem początkujący w temacie obróbki video no i w związku z tym mam pytanie:)
A mianowicie posiadam program ulead video studio 7 se basic i nagrywarkę cd i jesli chce mieć na płytce jakośc filmu jak najbardziej zbliżoną do DV to musiałbym to wypalić w dvd tak?
Bo jak narazie wypalam w vcd i jakośc jest dobra ale to nie to samo:)
a i jeszcze jedno zgrywając film z kamery do kompa ustawiam vcd bo zajmuje mniej miesca bo i tak jakbym zgrał w dv to później wypalam w vcd(nie mam nagrywarki dvd) i jakośc pozostaje ta sama(po wypaleniu)
troche namieszałem ale sam nie wiem jak to najlepij robić żeby miało ręce i nogi
Pozdrawiam i dziękuje za ewentualne odpowiedzi

wtorek, 19 kwietnia 2005, 23:51
Stały bywalec
Stały bywalec

Jesli chesz miec najlepsza jakosc przy jak najmniejszej objestosci to chyba najleszy jest do tego divx lub xvid. Problem jest jednak gdy chcesz to pozniej ogladac na odtwarzaczu DVD, a nie masz nagrywarki DVD - pozostaje tylko (S)VCD lub jakosc DVD po 10-15 min. na plytce CD - co sie raczej mija z celem.

środa, 20 kwietnia 2005, 00:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

środa, 20 kwietnia 2005, 09:42
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

ja bym jednak polecał Ci robienie filmów w mpeg o jakości DVD, 15 min na CD (CD kosztuje mniej niż 1zł). Nagrywarki DVD są już naprawdę tanie, niektóre modele już po 100zł (oczywiście tych modeli nie polecam), dobrą nagrywarkę kupisz już za 250zł. Ja robiłem tak ponad rok i niedawno kupiłaem nagrywarkę DVD, teraz mam filmy na DVD w super jakości (nie ma się co oszukiwać, że VCD ma dobrą jakość jak napisałeś).
Przemyśl to po potem możesz żałować. Kompresji do VCD nie da się już cofnąć!!!

pozdro
Michał

środa, 20 kwietnia 2005, 09:59
Moderator
Moderator