Teraz jest niedziela, 24 marca 2019, 15:33




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Napisy i rozdzielczosc obrazka. 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: niedziela, 18 września 2005, 02:09
Posty: 63
Post Napisy i rozdzielczosc obrazka.
Mam taki problem:
mecz Pilki Noznej->na dole pojawia sie imie i nazwisko pilkarza->wraz z obrazkiem
ps.napis i obrazek to osobne pliki PRTL
Adobe Premiere

Chcialbym zeby napis ktory "leci" od lewej zatrzymal sie na srodku a nie lecial do konca ekranu ???
Jaka rodzielczosc i jaki plik (jpg? gif? itd.) moge wkleic w ten sposob?
Zalezy mi na najlepszym rozwiazaniu-jakosci.

Szukalem szukalem i nie znalazlem :oops:

Co do brazka to zrobilem to w JPG ale brzegi byly bardzo poszarpane.


piątek, 18 listopada 2005, 14:13
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 7 listopada 2004, 14:16
Posty: 539
Post 
Rozdzielczosc 72 dpi wystarczy ale plik nie moze byc kompresowany czyli niekompresowany TIFF lub najlepiej TARGA

_________________
Panasonic AGDVX 100 A
http://img420.imageshack.us/img420/3839 ... rka6bp.jpg


piątek, 18 listopada 2005, 15:11
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: niedziela, 18 września 2005, 02:09
Posty: 63
Post Re: Napisy i rozdzielczosc obrazka.
Hałabała napisał(a):
Chcialbym zeby napis ktory "leci" od lewej zatrzymal sie na srodku a nie lecial do konca ekranu ???


a co z tym ?



ps.
dzieki :arrow: Luka_Brazzi
Tylko gdzie ja znajde tifa lub targe ?
Na goglach trafi sie cos sporadycznie co mnie interesuje.
Ma to jakas roznice jak wstawie do Photoshopa plik jpg i zrobie z niego tifa lub targe? :roll:
Wydaje mi sie ze to bez sensu,a moze sie myle?


piątek, 18 listopada 2005, 16:52
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3261
Post 
hehe, zabawne to jest serio...

robisz obrazek na przezroczystym tle wraz z półprzezroczystościami i zapisujesz jako psd
robisz obrazek z tekstem zapisujesz jako psd.
w premiere wstawiasz swoje obrazki i robisz wjazd motion'em

stricte rozdzielczość w wideo jest zupełnie nieistotną wartością, chyba że czegoś nie rozumiem... używa się jej w potocznym języku jako rozmiaru obrazka.
w przypadku napisów, obrazków i listw dla AP nie ma sensu stosować rozmiaru większego niż PAL, bo itak się to przeskaluje. poza tym może być problem z mruganiem.

pozdr

_________________
Obrazek


piątek, 18 listopada 2005, 19:44
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: niedziela, 18 września 2005, 02:09
Posty: 63
Post 
dzieki,pomoglo :lol:


piątek, 18 listopada 2005, 23:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL