Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 18:08

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 problemy z pinnaclem 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post problemy z pinnaclem
jestem osobą początkującą w temacie, korzystam z programu pinnacle 7.11. program bardzo często się zawiesza nie ma wtedy mozliwości wgrywania filmu z kamery na dysk. usuwam ten problem odinstalowując program i instalując go od nowa, lecz jest to czaso chłonne i po pewnym czasie program znów się zawiesza. Mimo to udało mi się nagrać filmy w formacie VCD i SVCD które można odtwarzać również na stacjonarnym DVD. Nie jestem jednak zadowolony z jakości obrazu. Spróbowałem więc kompresować film korzystając z opcji DVD compatible. Udało mi się otrzymać plik oznaczony jako mpeg o bardzo dobrej jakości, ale barzo dużej wielkosci. 11 min filmu to 457MB. Niestety nie mogę wypalić tego pliku na płycie przy pomocy programu nero. Próbuję wypalac go jako SVCD. Nero pokazuje brak pamięci. Czy wypalenie tego pliku jest wogóle możliwe i czy będzie można oglądać go na stacjonarnym DVD ?
Z góry dziękuje za wskazówki.

piątek, 21 lutego 2003, 21:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Pinnacle i VideoCD
Ja mam podobny problem z Pinnacle 8. Mianowicie po stworzeniu filmu i wybraniu opcji Make Disc program wypala płytke VideoCD niby poprawnie, tzn. cały proces dochodzi do końca jedanak płytki nie moge odtworzyć... :-( Stacjonarny odtwarzacz DVD widzi ją jako VCD ale nie odtwarza, podobna sytuacja na PC.
Miał ktoś podobny problem?

pozdro

sobota, 22 lutego 2003, 22:20
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
nie znam wersji pinnacle 8 ale mysle ze jest ona podobna do poprzedniej ja raczej takich kłopotów nie miałem jeżeli program sie nie zawieszał a zawieszał się często. czy plik mpeg ktory stworzył pinnacle mozesz odtwarzać bezposrednio z dysku jeśli tak to myśle że błąd pojawił sie przy wypalaniu płyty np w nero

sobota, 22 lutego 2003, 23:01
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec