Teraz jest czwartek, 21 marca 2019, 16:39

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Problem z obrazem w programach do monatzu, POMOCY! 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Problem z obrazem w programach do monatzu, POMOCY!
Witam, jestem zupelnie zielony w kwestii montazu i obrobki video dlatego z gory prosze o wyrozumialosc :wink:

Mam pewien problem, otoz mam film avi zrzucony z kamery miniDV na komputer. Kiedy ten film ogladam w winampie wszystko dziala bez problemow, natomiast kiedy taki film otworzylem w VirtualDubie widac poprzeczne pasy. wyglada to tak jakby co druga linie obrazu troche rozciagnac, ale tylko kolory bo sam obraz nie jest znieksztalcony. wyobrazcie sobie np. czarne kolo (ok. 5cm srednicy) a z niego odchodzace drobne poprzeczne czarne linie (ok. 1cm dlugsci). takie poziome prążkowanie pojawia sie tylko podczas ruchu. kiedy kolko jest nieruchome, obraz jest prawidlowy. to samo mialem kiedy odtworzylem ten film w resolume (program do robienia wizualizacji). prosze pomozcie. z gory dzieki i pozdrawiam

ps. zrobilem screenshota jednej klatki w virtualdubie gdzie swietnie widac to poziome prążkowanie, jakby ktos chcial to moge wyslac na maila

środa, 18 stycznia 2006, 15:31
Moderator
Moderator

środa, 18 stycznia 2006, 15:45
Bywalec
Bywalec

tak mam kamere z przeplotem, teraz kolejne pytanie nie da sie nic zrobic zeby obraz byl normalny? moze jakies codecki? czy moze ten przeplot to taki syf ze nic sie nie da zrobic i nalezy go u nikac jak ognia przy zakupie kamery?

jeden ze znajomych powiedzial mi ze w virtualdubie moge wylaczyc opcje przeplotu i bedzie wszystko ok. to prawda? gdzie jest ta opcja?

środa, 18 stycznia 2006, 15:56
Moderator
Moderator

tak mam kamere z przeplotem, teraz kolejne pytanie nie da sie nic zrobic zeby obraz byl normalny? moze jakies codecki? czy moze ten przeplot to taki syf ze nic sie nie da zrobic i nalezy go u nikac jak ognia przy zakupie kamery?