Teraz jest piątek, 23 października 2020, 14:08

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Jak to ugryść?? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Jak to ugryść??
Witam.

Na samym początku chciałbym zaznaczyć że nie jestem żadnym profesjonalistą w tej dziedzinie. I nawet nie ten dział pewnie wybrałem ale problem mam tak obszerny że w każdym dziale coś bym nasmarował.

Zacznę od tego że jakiś czas temu filmowałem przedstawieni w szkole kamerą Sony MiniDV Handycam dokładnie modelu nie pamiętam. Teraz chciałbym zgrać ten film najpierw na HDD obrobić i zgrać na kasete wideo. Do zgrywania na komputer urzyłem standartowego oprogramowania, kabla USB i tu zaczynają się schody. Film zgrał się na dysk w rozdzielczości 320x240 z rozszerzeniem AVI. Nie ima się go żaden program do odtwarzania wideo począwszy od WMP na All player 2.2.7 kończąc wszędzie tylko dzwięk a obrazu brak. Jedyny który jakoś to odpalił był Nero Show Time ale oczywiście w niskiej rozdzielczości i tak rozpikselowane że załamać się idzie. Jeśli ktoś chciałby napisać że nie mam kodeków to zainstalowany mam ACE Mega CoDecS Pack 6.03 Professional Edition http://www.instalki.pl/programy/downloa ... CoDecS.php Do tego oprogramowanie od kamery Picture Package.

Jeśli ktoś wie jak mam to ustawić żeby zgrało mi co namniej w rozdzielczości 640x480 i jakim programem.

Inna sprawa to fakt że mam partycję FAT32 i 32 minutowy film mam w 4 plikach które muszę połączyć w jedną całość (wiem że na FAT 32 nie zgram całości razem) ale chcę obrobić to nieco w programie Adobe Premiere Pro 2.0 (właśnie pobrałem) napisy początkowe i to wszystko.