Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 15:03

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 gniazda edycyjne w kamerach cyfrowych 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post gniazda edycyjne w kamerach cyfrowych
Pozdrawiam.

Jestem zielony w temacie cyfrowym, więc zwracam się z prośbą o pomoc.
Czy w kamerach cyfrowych są gniazda do edycji liniowej, jeśli tak to:

- w których,
- jakie są możliwości wykorzystania kodu, ewentualnie licznika kamery do montażu liniowego?

Z opisów kamer nie mogę wywnioskować. JVC podaje w wyposażeniu
przewód montażowy, ale może do płączenia z komputerem?

Zaznaczam, że nie posiadam kamery cyfrowej, a ewentualny wybór uzależniam od możliwości montażu liniowego przez wyjście analogowe.

Dzięki za wyjaśnienia

poniedziałek, 10 marca 2003, 18:31
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Obawiam się że z tańszych modeli kamer żadna nie będzie posiadała tego co chcesz.Pewnie będa miały to kamery z wyższej pólki np SONY VX 2000 (ok 12000zł) albo Sony PD 150 (ok 17 000zł)A zapytam czemu nie chcesz wykorzystać możliwości montarzu nieliniowego?????

poniedziałek, 10 marca 2003, 19:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
)A zapytam czemu nie chcesz wykorzystać możliwości montarzu nieliniowego?????[/quote]

Ponieważ nie mogę mieć wszystkiego od razu, tzn. i kamery i karty do montażu. Obecnie montuję liniowo z wykorzystaniem edytora.

Pozdrowienia

poniedziałek, 10 marca 2003, 22:14
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Nie wiem czy czasem gniazdo LANC w Canonach nie nadaje się do tego celu.
Do montażu jest potrzebne oprogramowanie,a karta do przechwytu (od 100zł wzwyż).

poniedziałek, 10 marca 2003, 23:52
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

1)Oprogramowanie- większośc ludzi którzy bawią sie amatorsko w montowanie posiada je nielegalnie czyli koszt zakupu nie jest wysoki.Jeśli zamierzasz jednak prowadzic firmę i będziesz montował jakieś wesela itd to niestety będziesz musiał kupić legalne