Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 11:13

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 kilka prostych dodatków do filmu 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post kilka prostych dodatków do filmu
Witam
W temacie montowania filmów jestem zupełnie zielony, ale z musu musiałem sie zainteresowac. Otoż nagralem film cyfrową kamerą DV zgrałem go na komputer windows movie makerem i teraz potrzebuje ten film ładnie pociąć i dodać kilka prostych efektów:
1. Podpis jak w wiadomościach najlepiej jako grafika ktorą machne w ps i ona wjedzie sobie na ekran a potem z niego zjedzie.
2. Takie cos - leci sobie film i nagle jest stop klatka i pojawia się napis i potem leci dalej
3. Podkład muzyczny + komentarz nagrywany mikrofonem na komputerze.

Mam nadzieje ze troche mi pomożecie, najpierw - jakich programów użyc - mam adobe premiere i pinnacle studio dolączone do kamery. A potem wskazówki jak osiągnąć te efekty. W programach tych mam 0 doświadczenia ale sprawnie posluguje sie photoshopem ktory jest chyba troche podobny do premiere wiec moze nie bedzie tak zle.

czwartek, 2 marca 2006, 00:08
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

ad1. każdy wymieniony przez ciebie soft ma opcję Motion/position i scale, przy pomocy tych nastawień zrobisz ten 'wjazd i zjazd' z ekranu
ad2. musisz zrobić capture jednej klatki filmu, następnie określić, jak długo ma być wyświetlana (duration), nanieść na timeline, jednocześnie w tym samym miejscu na drugiej ścieżce video, np. video2, nakładasz napis
ad3. nie ma problemu z dżwiękiem, muze nakładasz na timeline audio, tak samo komentarz, który musisz wcześniej nagrać przez mikrofon (pinacle robi to b.łatwo)