Teraz jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 08:25




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Filmik na ekran kinowy !!!! 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Dołączył: wtorek, 2 maja 2006, 18:25
Posty: 3
Post Filmik na ekran kinowy !!!!
Witam,
Musze zmontowac krociutki filmik, ktory bedzie sie pojawial przed filmem w kinie, takie info o sponsorze. Nie mam pojecia jak to zrobic, to znaczy w jakiej rozdzielczosci i w jakim formacie to przygotowac zeby mogli to z dvd podpietego do projektora puscic przed filmem.
Bede wdzieczny za pomoc.
pzdr


wtorek, 2 maja 2006, 18:35
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 26 sierpnia 2004, 18:50
Posty: 251
Post Re: Filmik na ekran kinowy !!!!
Guacamole napisał(a):
zeby mogli to z dvd podpietego do projektora puscic przed filmem.


Sam sobie odpowiedziales, po prostu jako DVD


wtorek, 2 maja 2006, 18:40
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: wtorek, 2 maja 2006, 18:25
Posty: 3
Post 
W sumie fakt :] ale i tak nie wiem jak to zrobic. To ma byc taki lipny spocik zlozonych z 3 zanimowanych plansz. Planuje to zrobic we flashu i potem wypuscic z tego avi, a nastepnie jakims programem [jeszcze nie wiem jakim] zrobic dvd.
Jesli ktos moze mi powiedziec czy to dobra metoda i jakiego kodeka uzyc zeby wypuscic avi dobrej jakosci i jakiego programu uzyc do zrobienia z tego avi filmu dvd, bede wdzieczny.

pzdr


wtorek, 2 maja 2006, 19:48
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 01:57
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
Post 
Nie wiedzialem ze w flashu mozna eksportowac pliki avi 8O
Ale jesli sie da to zajrzyj na http://www.divx.howto.pl
tam masz wszystko o kompresji.
A jak juz bedziesz mial pliki skompresowane to do authoringu uzyj np. Adobe Encore.
Najnowsza wersja 2.0 wymaga instrukcji SSE2 = na AMD Athlon nie pojdzie, wiec jesli masz takiego procka to zainwestuj w wersje 1.5 :)


środa, 3 maja 2006, 01:33
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: piątek, 27 maja 2005, 23:50
Posty: 147
Lokalizacja: Przemyśl
Post 
Oj Fidel, Fidel. Kolega Guacamole wygląda na początkującego a ty zaraz proponujesz Adobe Encore, bardzo rozbudowany , wymagający wobec hardware`u i użytkownika program.
Po drugie zdaje się , że z Flasha można exportować do .avi.
Nie lepiej zacząć przygodę z authoringiem np. programem Sonic MyDVD (dołączanym do niektórych nagrywarek DVD) lub trialem Ulead Workshop 2???
Pozdrawiam


środa, 3 maja 2006, 10:20
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: wtorek, 2 maja 2006, 18:25
Posty: 3
Post 
Mam malo czasu, bo musze to zrobic jeszcze dzis, a sciagniecie tego " sonic my dvd " zajmie mi ze 2 dni. Probowalem Adobe Encore 1.0 - bo taki posiadam akurat, przypadkiem, ale po zaladowaniu go do programu wlacza sie jakies"encodowanie" i wywala mi info ze jakis "abnormal" blad wystapil i mi wszystko zdycha :[
Mysle ze to moze jest blad zwiazany z kodowaniem tego AVIka, probowalem roznych kodekow, ale juz sam nie wiem ktory jest obecnie, mozecie poradzic, jak najlepiej wyexportowac ten filmik z flasha zeby byly jak najminiejsze straty jakosci, bo obecnie to chyba XVid najlepiej to robi, ale nie wiem czy tym akurat mozna kodowac ten film.


środa, 3 maja 2006, 12:40
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 10 lutego 2006, 19:36
Posty: 660
Lokalizacja: WR
Post 
ja bym to zrobil tak: wyeksportowal tego flasha do .avi bez kompresji w rozdz. dvd pal. Pozniej ten plik .avi wczytal do programu WinAVI Video Converter (obecnie wyszla chyba wersja 7.5) i zamienil na format dvd, czyli pliki .vob i pozniej nagral na plytke dvd. That's all ;)


środa, 3 maja 2006, 22:57
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL