Teraz jest czwartek, 13 grudnia 2018, 17:43




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 efekt czarnej postaci 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: środa, 25 stycznia 2006, 20:13
Posty: 63
Lokalizacja: silesia
Post efekt czarnej postaci
witam forumowiczów. chciałbym podyskutować na temat zrobienia czegoś takiego http://www.webdesignbuilders.co.uk/Images/Privacy2.jpg ... tzn uzyskania takiego efektu ... tzn ja wiem ze mozna zrobic to oswietlajac postac z tylu ... jednak chcialbym zeby moja postac byla nabialym tle i byla calkowicie czarna na bialym tle ... i chcialbym zeby to biale tlo zostalo nalozone dopiero przy montazu (white mate) -- moze pisze troszke niezrozumiale ... ale chcialbym zeby wygladalo to troszke jak animacja - tzn totalnie biale tlo i czarna postac z wyraznymi niepostrzepionymi konturami .... i efekt ten chcialbym uzyskac na montazu ... tzn powiedzmy ze mam zdjecia ... ale tlo z tylu nie jest jednolite ...

podsumowujac chce uzyskac efekt jakby animowanej postaci bez rysowania i animowania - do dyspozycji mam Premiera z calym zapleczem AE i Photoshop - czekam na pomoc i dyskuje w tym temacie

_________________
dobry montaz - to taki ktorego nie widac !


piątek, 15 września 2006, 13:09
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 4 marca 2006, 22:58
Posty: 72
Post 
jaszczu_r napisał(a):
i efekt ten chcialbym uzyskac na montazu ... tzn powiedzmy ze mam zdjecia ... ale tlo z tylu nie jest jednolite .



jesli chodzi o efekt mozna go uzyskac na kilka sposobow jednym z nich bedzie ...wyeksportowanie materialu jako odzielne klatki i w programie graficznym obrysowanie postaci postac malujesz na czarno tlo na bialo. Bardzo pracochlonna metoda i łatwo o pomylke....
Innym sposobem moze byc np zmiana kontrastu i jasnosci poeksperymentuj z ustawieniami jasnosc-kontrast moze efekt cie zadowoli..jednak wszystko zalez od materialu wyjsciowego ... jesli roznice pomiedzy twoja postacia a tlem w kolorystyce i oswietleniu sa niewielkie moze sie nie udac....

...najlatwiej zaplanowac taki efekt na etapie zdjec ...
np. wieszasz biale przescieradlo lub wybierasz białą ścianę.W ustalonej przez ciebie ogległosci ustawiasz swojego aktora ..wszystkie mozliwe lampy jakie posiadasz ustawiasz pomiedzy aktorem a tlem ..tak aby lampy przepalily tlo nie oswietlajac aktora.....
Kamera przed aktorem, zadbaj o to by zadne swiatlo nie oswietlalo aktora, przysłone ustaw tak aby twoj nieoswietlony aktor byl czarny a twoje tlo jednorodnie białe jesli aktor ciagle nie jest czarny a tlo zaczyna juz byc siwe znaczy ze masz za malo swiatla na tło a za duzo na aktorze.....

Na koniec tylko w programie pobawisz sie delikatnie kontrastem i jasnoscia i gotowe.
Tak wiec jesli to mozliwe zrob jeszcze raz zdjecia a oszczedzisz sobie czasu i nerwow.


piątek, 15 września 2006, 16:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL