Teraz jest czwartek, 21 marca 2019, 16:16

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Do oceny ! ! ! 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Do oceny ! ! !
http://www.4shared.com/file/6844796/e36 ... s_512.html

Prosze o szczera ocene...

POZDRAWIAM

niedziela, 3 grudnia 2006, 15:51
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Całkiem całkiem. Teledyskowy montaż dużo uratował bo niestety materiał zdjęciowy nie jest pierwszej klasy. Za dużo bawisz się zoomem, nieprecyzyj kadrujesz, ucinasz głowy, filmownie na zbyt dużych zbliżeniach. Podoba mi się ostatni napis, ładnie zrobiony. ;)
Całoś przwoicie ale pracuj nad zdjeciami to będzie rewelacyjnie. ;)

niedziela, 3 grudnia 2006, 18:40
Stały bywalec
Stały bywalec

Kolega odrobił lekcje z forumowych tematów... Całość spoko, a małe błedy operatora az tak mi nie przeszkadzały , bo sam jestem amatorem. :wink:

niedziela, 3 grudnia 2006, 18:58
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Zapomnialem dodac ze dostalem material nagrany na zwyklej kamerze zrzucony na plytke DVD i dopiero musialem przerobic i zmontowac. Montaż to moja praca do oceny. Jesli chodzi o ujecia to rzeczywiscie nie sa pierwszej jakości. Sam bym to inaczej nakrecil ale teraz zdalem sobie sprawe ze czasem moze by wartalo wylaczyc stabilizacje przy tego typu ujeciach. Brakowalo mi troche ujec z bliska samego motocykla, troche blota lecacego z pod kol no i troche lepszej kompozycji. Ale i tak dalo to inny, ciekawy efekt. Dziekuje za opinie i chetnie zabacze wasze produkcje. Wszak czlowiek uczy sie cale zycie.

POZDRAWIAM

niedziela, 3 grudnia 2006, 19:22
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Cygan rulez
Skoro tego chcesz... to prosze o ocene mojej produktu.
Pozwolisz że podłącze sie do tego tematu, aby nie zasmiecac forum. Z drugiej strony to mógłby być temat przyklejony gdzie dajemy swoje wypociny.
Cygan rulez:
Pracuje w branży energetycznej (elektrycy wysokich napięć).