Teraz jest piątek, 14 grudnia 2018, 16:52

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 animacje komunijne 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post animacje komunijne
Witam serdecznie.
Mój syn za tydzień przystąpi do Pierwszej Komunii Świętej.
W związku z tym mam pytanie, czy ktoś życzliwy odstąpił by mi kilka animacji o tematyce komunijnej...?
Film będę kręcił osobiście, jestem początkującym amatorem, i zaczynam dopiero przygodę z montażem video... Zaraz ktoś pewnie napisze, że takie animacje można legalnie zakupić tu i tam... Chodzi o to że zwracałem się z zapytaniem do firmy "HDP Electronic" o możliwość kupienia 3,4 animacji... niestety oni sprzedają jedynie całe zestawy, a mi dla mojego użytku wystarczy zaledwie kilka takich efektownych animacji... Niewykluczone że w innych okolicznościach, pewnie zakupiłbym cały taki pakiet, ale biorąc pod uwagę wydatki na samo przyjęcie komunijne i to, że właśnie zakupiłem kamerę (tylko w systemie ratalnym było mnie na nią stać...) niestać mnie aktualnie na taki niemały wydatek....
Dlatego proszę by osoba życzliwa skłonna do odstąpienia (oczywiście odpłatnie...) kilku zaledwie efektów, skontaktowała się ze mną.
Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie, Bernard z Zabrza
e-mail kontaktowy: benekpe@gazeta.pl

niedziela, 6 maja 2007, 17:51
Stały bywalec
Stały bywalec

Kolego Szanowny, sadze ze nikt Ci tutaj owych animacji nie udostepni,powod jest raczej prosty, poniewaz wiekszosc to pewnie takich animacji nie uzywa a zarazem nie posiada :P . A Ci co posiadaja to juz ich broszka czy udostepnia- oobiscie sadze z nie.
Ja Ci radze zrobic cos samemu niz wstawiac jakies "dziwadztwa", ktore beda miec wszyscy, skoro to tylko dla Twojego syna to mozesz powoli cos sam zrobic- bo termin Cie raczej nie goni.