Teraz jest sobota, 23 marca 2019, 00:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
 Brak dźwięku :( 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Brak dźwięku :(
Witam wszystkich.
Umieszczam posta w tym dziale, gdyż myślę że problem jest raczej uniwersalny i mniej zależny od programu (podejrzewam, że po prostu coś robię źle), jeśli jednak jest to problem konkretny w Ulead Video Studio to proszę przenieść wątek.
Jestem laikiem w tych sprawach, próbuję pierwszy raz sklecić płytkę DVD i niestety mam problem. :(
Dokładnie opiszę co i jak robiłem:
Mam 2 płyty DVD i jeden plik avi na kompie. Płyty DVD były robione z filmów kręconych kamerami (nie przeze mnie - z wesela itp.). Chciałem zrobić kompilację fragmentów wideo z tych płyt i pewnego pliku avi na swojej płycie DVD w programie Ulead Video Studio 7 SE DVD (mam pelną wersję). Zrobiłem to w ten sposób, że zgrałem wszystkie pliki vob z płyt DVD i zmieniłem im rozszerzenia na mpg, aby moc je załadować w programie. Potem załadowałem wszystkie mpg, powycinałem to co mnie interesowało, poustawiałem i posklejałem (również z tego pliku avi). Dalej w programie zrobiłem menu (zapisałem 4 projekty w programie i potem wrzuciłem je tworząc płytę w programie, uzyskując takie jakby chaptery). Dalej jest taki jakby symulator odtwarzacza DVD, oczywiście wszystko działa dobrze i dźwięk wszędzie jest. Zgrywam wszystko do obrazu iso, po czym wypalam płytę. Odtwarzam ją w kompie i okazuje się, że w ogóle nie ma dźwięku, ale to może być wina kompa - sprawdzam na dwóch odtwarzaczach DVD stacjonarnych i okazuje się, że na jednym z tych czterech "chapterów" nie ma dźwięku (i to nie na tym robionym z avi).
Jaka może być tego przyczyna?
Z uwagi na to, że mam dość słabego kompa, zgrywanie ok. godzinnego materiału trwa u mnie z 8 godzin, a więc nie mogę sobie pozwolić na kombinowanie "co by było gdybym tutaj coś zmienił" i znów próbowanie czy będzie dźwięk, gdyż po prostu jest to zbyt uciążliwe :?
Pomóżcie!

sobota, 14 lipca 2007, 01:13