Teraz jest niedziela, 24 marca 2019, 21:44

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Pomocy jestem nowicjuszem 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Pomocy jestem nowicjuszem
mam kamere jvc gr-d50 mini dv z wyjsciem ieee1394 no i tez tym kablem jest polaczona z kompem (epox 8rda+ 1700XP 512 ramu) jak pisalem w temacie jestem poczatkujacy i z gory dziekuje za pomoc a problemem jest w jakim formacie i jakim programem zrzucac film na kompa(do pozniejszej obrobki ,jakies przejscia, napisy itp.), a po obróbce chcialbym to nagrac na cd np.dvix albo jakis inny kodek, zamierzam ogladac ten film w przyszlosci na kompie, ktory jest podlaczony do TV, chcialbym tez zrobic prezent rodzinie posadajacej odtwarzacz DVD tzn. zeby mogli sobie to obejrzec na tym dvd. W miare mozliwosci prosze o jakies linki o tej temetyce.
Pozdrowienia
KOCUR

wtorek, 13 maja 2003, 18:56
Nowy
Nowy

Ja jestem ostatnio pod wrazeniem Ulead Video Studio 7.0 .Chyba zrobisz nim wszystko o czym piszesz...

środa, 21 maja 2003, 15:17
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post UVS7
Na początek UVS7 jest OK. Podstawowe zalety to łatwość obsługi (też bezproblemowość), wbudowane kodeki video (możesz eksportować przy różnych ustawieniach jakościowych do SVCD, VCD oraz DVD - jak i wszelkich innych kodeków). Koder mpeg2 działa całkiem szybko i wcale nie kosztem jakości.
No i jeszcze jedna ważna rzecz. Możesz od razu z kamery zrzucac do mpeg2. Jesli masz film który niekoniecznie chcesz montować, to jest to dobre rozwiązanie.

Polecam wszystkim początkującym

emes

środa, 21 maja 2003, 15:59
Bywalec
Bywalec

Ja także jestem zwolennikiem Ulead Video Studio 7 ( ta edycja jest znacznie lepiej dopracowana niż poprzednie ! ) który łączy funkcjonalność z prostotą i wygodą. Programy prostsze w obsłudze, jak np. Ulead DVD MovieFactory mają zbyt małe możliwości, a profesjonalne, jak np. Adobe Premiere - zostawiam ambitnym.
Warto też zwrócić uwagę na produkty Pinnacle.
Pozdrawiam i życzę przyjemnej pracy.