Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 09:04

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 Prosba o pomoc z utrzymaniem po edycji wysokiego frame rate! 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Prosba o pomoc z utrzymaniem po edycji wysokiego frame rate!
Hej czesc wszystkim! Jestem studentem z Częstochowy. Mam na psychologie napisac referat na temat mozliwosci manipulacji ludzmi. Zainteresowalem sie oczywiscie reklama podprogowa i chce przeprowadzic zwiazany z nia experyment. (tu zblizamy sie do sedna)

Skombinowalem sobie Adobe Premiere 6.0, chwycilem pewien kilkuminutowy klip i wzialem sie za wklejanie klatek.

Niestety wspomniany przeze mnie program ma pewne ograniczenie - otoz najwyzszy mozliwy frame rate (liczba klatek na sekunde) to 30 fps. Nie da sie go zmienic na wyzszy albo ja tego nie umiem zrobic.

Niestety aby klip z sugestia podprogowa byl dobry osoba ogladajaca musi nie zauwazyc swiadomie wklejonych klatek, a przy 30fps klatki owe widac, fps musi byc wiec wiekszy.

Klip przeze mnie edytowany ma 59.94 fps i jak napisalem wyzej Adobe Premier 6.0 exportuje filmy z maxymalnie 30fps.

PROSZE POMOCY. Czy ktos moglby polecic mi jakis program ktory mi nie obnizy frame rate, albo powie jak to zrobic w Adobe Premiere? Dodam jeszcze ze zalezy mi na szybkosci odpowiedzi - referat ten jest na poniedzialek 19.05.2003r

weber80@o2.pl

sobota, 17 maja 2003, 16:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Obawiam się, że jest to niemożliwe. W zasadzie nie ma możliwości regulacji frame rate. To co zrobiłeś to ustawiłeś wielkość charakterystyczną dla NTSC, w PAL-u masz jeszcze mniej bo 25.
Jedynie co mółbyś zrobić to przyspieszyć film np. o 200%, wtedy Twoja wstawiona klatka trwała by o 50% krócej. Tylko nie wiem czy Ci to pomoże. I jeszcze jedno jeżeli zostawisz ustawienie 30 klatek to możesz mieć problemy ze zgraniem takiego filmu na taśmę, a też nie wiem czy będzie taki film prawidłowo odtwarzany w kompie.

sobota, 17 maja 2003, 23:56