Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 00:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Co zrobić aby pobawić się Amigą 1200 w montażu filmów? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Co zrobić aby pobawić się Amigą 1200 w montażu filmów?
Jestem początkujący, co muszę mieć dodatkowo do Amigi 1200 żeby móc się pobawić montażem video?

sobota, 24 maja 2003, 19:06
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Oprócz programów takich jak: SCALA, Brilance lub inny graficzny urządzenie, które nazywa się genlock, a które służy (mówiąc w uproszczeniu) do mieszania sygnału video z sygnałem komputera. To jest w zasadzie niezbędne minimum. Ten zestaw pozwoli Ci montować liniowo. O rozwiązaniach do montażu nieliniowego opartych o Amigę 1200 nie słyszałem. Co jednak nie oznacza, że jest to niemożliwe, ale raczej ze względu na koszty wogóle nieopłacalne.

sobota, 24 maja 2003, 19:49
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Amiga 1200
Dzięki, poproszę jeszcze o informację, gdzie taki genlock mogę dostać.

niedziela, 25 maja 2003, 15:28
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Myślę, że nie dostaniesz go w żadnym sklepie (cóż czas zrobił swoje). Kiedyś w Polsce wrocławska firma HDP Elektronic produkowała genlocki. Być może oni coś podpowiedzą. Jeżeli nie to pozostają ogłoszenia w prasie dla wideofilmowców. Dość dużo ofert widziałem w Live Video (teraz to nazywa się MIX). Tel. do HDP (0-71) 372-33-80; 372-58-99; 602 656-337. Jeżeli będziesz potrzebował jeszcze jakieś rady pisz. Darzę ten komputer wielkim sentymentem. Zresztą do dziś jeszcze (aczkolwiek bardzo sporadycznie) go używam.

niedziela, 25 maja 2003, 15:57
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post re...
witaj,