Teraz jest sobota, 23 marca 2019, 00:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Adobe Premiere Pro. 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Adobe Premiere Pro.
Od dluzszugo czasu robie filmy w Premiere Pro.Opanowalem program dość dobrze.Zaintrygowalo mnie ostatnio ustawienie w opjach : Export Movie Settings/ Video.Jest tam taka opcja do odznaczenia:"Compress" Mozna tu wybrac takie cos jak: Maitain data rate lub Allways.Do czego te ustawienia służą i jak je zdefiniowac.Ja zostawiam tak jak jest w oryginale ale moze ustawienie Allways bedzie lepsze.?

czwartek, 28 lutego 2008, 10:24
Bywalec
Bywalec

Post Re: Adobe Premiere Pro.
Oli ja ci nie pomoge bo jestem zielony :mrgreen: co do ad.pro. Pracuje na wer. 6.5 zainstalowałem sobie wersje testową ad.pro 1.5. i mam pytanie skierowane do ciebie. Jak ustawić timline wideo 1 a pod nim track na efekty bo z tego co widze to mam tak: Wideo 1,2,3, a pod spodem audio 1.2.3. czy a adobe pro można zmienic ustawienia aby było tak: wideo 1a- track na efekt przejścia-wideo 1b tak jak w wersj. 6.5. myśle ze pewnie wiesz o co mi chodzi. za pomoc ci zgóry dziękuje.

niedziela, 9 marca 2008, 12:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

te ustawienie wymuszaja Ci ponowną kompresje materiału jeśli eksportujesz do tego samego formatu w którym masz źrodło, allways zawsze bedzie kompresowało ponownie całość, maintain data rate tylko w przypadku gdy bitrate źródła bedzie większy niż zadany

4GB RAM 800Mhz
GF8600GT 256 MB VRAM

niedziela, 9 marca 2008, 13:47
Bywalec
Bywalec