Teraz jest wtorek, 18 grudnia 2018, 21:48




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Przesiadka z premiere CS2? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Dołączył: sobota, 19 listopada 2005, 23:24
Posty: 29
Lokalizacja: Szwecja, Malmo
Post Przesiadka z premiere CS2?
Witam
Od paru dobrych lat działam półprofesjonalnie/profesjonalnie na wyżej wymienionym programie ale powoli zaczyna działać mi na nerwy choć nie powiem że program bardzo miły i daje duże możliwości. Chciałbym się przesiąść na inny program ale nie chciałbym się cofać do tyłu (bo było by to bezsensu) tylko iść do przodu. Czy moglibyście coś poradzić? Chodziło by mi o program który posiadał by w miarę sporą bazę efektów (w tym przejść) i był szybszy -funkcjonalniejszy od premiere a jednocześnie planuje powoli zejść z mojego trzyletniego laptopa na normalny sprzęt i czy moglibyście dać jakieś namiary na komputer stacjonarny gdzie polecone oprogramowanie śmigało by jak ferrari bo jak mam pracować do świtu na bezsennej nocy to chciałbym to robić w komfortowych warunkach :D A po paru dniach bezsennych nocach można mieć już dość. Stacjonarny tak do ok.4 000zł ale jak uda się mniej to też ok -z tą wzmianką że komputer będzie też służył do celów domowych.


czwartek, 7 sierpnia 2008, 00:40
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7231
Lokalizacja: wawa
Post Re: Przesiadka z premiere CS2?
premiere cs3 ? cs4 ? nie wiem jaki robisz montaz ale baza efektow jest bardzo duza, do tego pluginy od afxa, wykorzystanie 4 rdzeni, praca pod 64bitami (moze w wersji cs4 natywnie ? ) - zaden produkt konkurencji Ci tego nie da


czwartek, 7 sierpnia 2008, 01:41
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 23 marca 2003, 20:25
Posty: 1600
Lokalizacja: Tarnów
Post Re: Przesiadka z premiere CS2?
Degenerado napisał(a):
premiere cs3 ? cs4 ? nie wiem jaki robisz montaz ale baza efektow jest bardzo duza, do tego pluginy od afxa, wykorzystanie 4 rdzeni, praca pod 64bitami (moze w wersji cs4 natywnie ? ) - zaden produkt konkurencji Ci tego nie da


To jeszcze nie widziałeś Final Cut Pro 6 z Motion 3,
Soundtrack Pro 2 + Color + Compressor 3 + DVD Studio Pro 4 :mrgreen:

_________________
FACEBOOK
BSMultimedia


czwartek, 7 sierpnia 2008, 05:53
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7231
Lokalizacja: wawa
Post Re: Przesiadka z premiere CS2?
widzialem - po pierwsze cena komputera - po drugie cena oprogramowania - po trzecie komfort pracy, zobacz projekt z zalacznika, to cos chodzi na moim konfigu real time pod warunkiem ze na materiale video nie robie spowolnienia, nie wierze w uzyskanie tego na FC, znajomy fotograf zrobil sobie test photoshopa. lw, mpeg encoder na moich kompach i na swom 4 rdzeniowym macu i niestety mac przy tym samym megahercarzu dostaje po dupie na kazdym polu, poza tym przejrzystosc i stabilnosc pracy na maku to jeden wielki mit, wali sie tak samo jak kazdy inny system

moje produkcje leca na 6 kanalach telewizyjnych i nikogo nie interesuje na czym montuje, gdyby ten FC byl jakas przyzwoita alternatywa dla kombajnu Premiere+AFX+Photoshop to bym go sobie kupil a dla zalozyciela tematu latwiej bedzie sie przesiasc na nowsza wersje Premiera niez na FC.
Poza tym jedna rzecz, sciagnac trial, albo pirata, przetestowac na wszystkie mozliwe sposoby, pod kazdym systemem, pod katem swojej pracy i zapotrzebowan - samo wyjdzie w praniu i dopiero podjac decyzje zeby nie wywalic kilku(nastu) tysiecy na cos co potem bedzie tylko wku....c


Załączniki:
timeline.jpg
timeline.jpg [ 89.55 | Przeglądane 159 razy ]
czwartek, 7 sierpnia 2008, 09:12
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: sobota, 19 listopada 2005, 23:24
Posty: 29
Lokalizacja: Szwecja, Malmo
Post Re: Przesiadka z premiere CS2?
Jak tak to przemyślałem (i się przespałem z tą myślą) to chyba jednak najlepszym wyjściem będzie proponowana opcja z wyższą wersją Adobe CS3 plus AFX (którą wersję polecasz?), no i oczywiście photoshop. Jaką konfigurację komputera polecasz do niezawodnej pracy? :)


czwartek, 7 sierpnia 2008, 10:22
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7231
Lokalizacja: wawa
Post Re: Przesiadka z premiere CS2?
a wyszedl juz jakis quad core intela z wlasnym kontrolerem ramu ?
miesiac bylem za granica i nie wiem czy przez lipiec cos nowego sie nie urodzilo

moje dwa glowne kompy to intel quadcore+2x ati crossfire, 2x opteron dual core + 2x GF SLI, obydwa licza i montuja albo konwertuja 24/7, nie ma zadnych zwisow ani problemow, windows xp pro 32 i 64 bit

http://www.allegro.pl/item409432700_now ... v_bcm.html

http://www.allegro.pl/item408944889_amd ... 9_b21.html

8 giga ram Kingston ECC-R - koniecznie - na stronie Tyana jest konkretny symbol jaki dziala

cos takiego bym polecal, dokladnie spasowany konfig moge podac po weekendzie bo akurat jest i pracuje w firmie, jedyny problem przy tym to dopasowac chlodzenia do plyty, trzeba najpierw wsadzic ramy i grafiki i dopiero jechac do sklepu z chlodzeniami zeby cos wybrac, masakra, ale jak juz dziala to zasuwa rewelacyjnie


http://global.msi.com.tw/index.php?func ... at_no=133#
z checia bym potestowal taka plyte ale na razie nie wpadla mi w rece, moze we wrzesniu bede na nij komputer gotowal


czwartek, 7 sierpnia 2008, 16:14
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7231
Lokalizacja: wawa
Post Re: Przesiadka z premiere CS2?
OK rozebralem kompa:

Plyta Tyan S2932
2xopteron dual core 2.6ghz
9600GT (krotki Palit)
8x1GB Kingstone ECC-R - musi byc taki numer:
KVR557D2D4P5/2G - z tymi pamieciami nie ma zadnego klopotu , sa polecane przez Tyan i rzeczywiscie dzialaja
Audigy 2
Adaptec Firewire

nie moge znalezc linka do chlodzenie ale generalnie to ta plyta nie ma zadnych bajerow dla overclockerow wiec mozna jakies male wiatraki wsadzic


poniedziałek, 11 sierpnia 2008, 10:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Posiwiały, XGrzesX i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL