Teraz jest sobota, 23 marca 2019, 00:48

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 zgrywanie z płyty DVD dp Pinnacle 10.6 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post zgrywanie z płyty DVD dp Pinnacle 10.6

Błagam o pomoc. Jestem studentką architektury i bronię pracy dyplomowej 26.09.2008. Dostałam z Atlanty płytkę DVD i chciałam ją dołączyć (po odpowiedniej obróbce) do mojej pracy.
Proszę o pomoc "krok po kroku" ponieważ jestem noga w tych sprawach.

Jednocześnie proszę o niestosowanie inwektywów .
Jowanka G.

niedziela, 24 sierpnia 2008, 15:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: zgrywanie z płyty DVD dp Pinnacle 10.6
pepe2008 napisał(a):
Błagam o pomoc. Jestem studentką architektury i bronię pracy dyplomowej 26.09.2008. Dostałam z Atlanty płytkę DVD i chciałam ją dołączyć (po odpowiedniej obróbce) do mojej pracy.
Proszę o pomoc "krok po kroku" ponieważ jestem noga w tych sprawach.

Jednocześnie proszę o niestosowanie inwektywów .
Jowanka G.

Witaj
Z Pinnacle Studio osobiscie nie korzystam. Kiedyś testowałem wersję 9 i stwierdziłem że to nie dla mnie. Ale do rzeczy: Na początek odradzam Ci wersje 10 bo z tego co czytałem wiele osób ma z nim rózne problemy. Ściągnij sobie lepiej jakiegoś Triala wersji 11 lub nowej 12 (oczywiście nie oznacza to, że twoja wersja 10.6 nie będzie chodzić. Mówię tylko co stwierdzili Ci, którzy nabyli wersję 10).
A sama obróbka płyty DVD nie powinna stworzyć Ci problemu. Po prostu ładujesz płytę w napędzie i importujesz materiał do projektu. O ile pamiętam jest tam gdzieś opcja importu DVD. A z resztą to już sobie poradzisz. Materiał przeciągasz z okna projekt na timeline i montujesz. :wink:
Jest jeszcze jedna sprawa. Piszesz, że płytke dostałaś z Atlanty, więc raczej na pewno będzie ona nagrana w NTSC i oczywiście musisz to uwzględnić przy tworzeniu projektu i materiale końcowym który pewnie będziesz miała w PAL-u.

Miłego Dnia

http://www.facebook.com/produkcjafilmowa

niedziela, 24 sierpnia 2008, 16:44
Nowy
Nowy

Witaj.