Teraz jest środa, 19 grudnia 2018, 07:55




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Unlead Video studio 11 plus problrm przy tworzeniu pliku 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 10 maja 2007, 17:16
Posty: 24
Post Unlead Video studio 11 plus problrm przy tworzeniu pliku
Witam. Mam taki problem. Mam projekt otwieram go i robie create file wybieram sobie swoje parametry wskazuje miejsce zapisu i sie film robi. Wszystko fajnie gdyby nie to, ze w pewnym momencie wyskakuje mi okienko :
Unable to load library
i można kliknąc tylko OK. Film oczywiście nie jest stworzony i tak jest za kazdym razem, mozecie mi piwiedzieć, co może byc źle??

Dodam ze projekt który otwieram, byl robiony w tym samym programie tylko, ze na poprzednim windowsie, gdyż byłem zmuszony sformatowac kompa. Położenie plików w filmie zostały niezmienione. Aha i wersja mojego Ulead Video studio 11 plus to ta freeware, ale wydaje mi się, ze to akurat niema tu nic do rzeczy.

Pozdrawiam i mam nadzieje na szybką pomoc


środa, 22 października 2008, 00:23
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 17 sierpnia 2007, 19:27
Posty: 39
Post Re: Unlead Video studio 11 plus problrm przy tworzeniu pliku
witam, może ponownie spróbować powiązać elementy filmu z plikami źródłowymi ?


środa, 22 października 2008, 17:14
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 10 maja 2007, 17:16
Posty: 24
Post Re: Unlead Video studio 11 plus problrm przy tworzeniu pliku
a jak to zrobić??

zauważyłem, ze to sie wyswietla po zrobieniu filmu tzn jest 99% i wyskakuje to okienko.


środa, 22 października 2008, 18:11
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 17 sierpnia 2007, 19:27
Posty: 39
Post Re: Unlead Video studio 11 plus problrm przy tworzeniu pliku
otwieramy projekt, następnie plik i ponownie utwórz łącza i do poszczególnych klipów otwieramy odpowiednie pliki


środa, 22 października 2008, 19:46
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 10 maja 2007, 17:16
Posty: 24
Post Re: Unlead Video studio 11 plus problrm przy tworzeniu pliku
zrobiłem film od nowa i dalej mi wyskakuje to samo kurna co jest grane


środa, 22 października 2008, 22:41
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 10 maja 2007, 17:16
Posty: 24
Post Re: Unlead Video studio 11 plus problrm przy tworzeniu pliku
porałem sie z problemem
mianowicie znalazłem takie coś:
http://corel.custhelp.com...fcGFnZT0x&p_li=

jednak niestety u mnie to nie działa. Ale wyczytałem na jakimś forum, ze sa problemy z efektami 3D wiec usunąłem te efekty z filmu i film sie normalnie zorbił, wiec jakby ktos miał taki problem jeszcze kiedys to jest juz odpowiedź

mam jeszcze jeden problem ale to juz raczej jest problem z systemem, mianowicie, jak chce wyswietlić miniaturki plików mpeg to wyskakuje mi ze aplikacja rundll32 przestała działac i zostanie zamknieta i nie wiem jak sie z tym uporać. podobnie jak chce otworzyc film który zorbiłem w Ulead Video studio 11 to wndows media player gada, ze wykonał nieprawidłowa operacje i zostanie zamkniety, podobnie z innymi odtwarzaczami jest.
Jakieś sugestie??


czwartek, 23 października 2008, 23:49
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL